OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Srebrna statuetka EFFIE dla kampanii ,,Dobre Łaciate''

20 października 2011
Kampania „Dobre Łaciate” (właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie) została nagrodzona  srebrną statuetką w tegorocznej edycji konkursu EFFIE w kategorii Long Term Marketing Excellence. EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.

Kampania „Dobre Łaciate” promująca produkty mleczne prowadzona jest od 2008 roku. Składa się na nią szereg nowoczesnych i nowatorskich działań, które zaowocowały wzmocnieniem pozytywnego wizerunku i wzrostem popularności marki Łaciate.  W kampanii postawiono na zbudowanie emocjonalnego związku konsumenta z marką z wykorzystaniem niestandardowych - łamiących konwencje, działań promocyjnych.

W ramach kampanii zrealizowano m.in. angażujący serwis internetowy umożliwiający transmisje na żywo z mazurskich obór.  Zorganizowano urodziny Łaciatej Krowy, oferowano usługi w SPA dla krów, przeprowadzono wybory Miss Dobra Łaciata, z udziałem celebryty Piotra Gąsowskiego - przewodniczącego jury. Centrum komunikacji była strona  www.laciate.pl, a fan page na  Facebooku - miejscem do dyskusji i wymiany opinii. Z okazji Dnia Dziecka w wybranych centrach handlowych na terenie kraju zorganizowano zagrody



POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę