Azoty_Kedzierzyn_4_04_16

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach pracuje z zyskiem

24 lutego 2016
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach pracuje z zyskiem

Produkty Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach cieszą się coraz większym powodzeniem u klientów. Tylko w grudniu 2015 przychody ze sprzedaży wzrosły o 17% w stosunku do analogicznego okresu rok temu. W styczniu 2016 roku było podobnie, przychody były większe o 16,5%. Co więcej, mimo bardzo trudnego okresu dla branży mleczarskiej, spółdzielnia w Piaskach zamknęła 2015 rok z zyskiem.

Dodatnie wyniki finansowe pozwoliły wzmocnić obecność OSM w Piaskach na wysoko konkurencyjnym rynku mleczarskim. - Aktualnie skupujemy około 32 tysięcy mleka dziennie, które pochodzi z ponad dwustu gospodarstw. Dynamika skupu jest dodatnia, a my płacimy za mleko powyżej średniej krajowej, co zaowocowało zwiększeniem liczby dostawców. Dynamiczny rozwój pozwala nam na kolejne inwestycje oraz wprowadzanie do oferty nowych produktów. Tylko w pierwszym kwartale tego roku zamierzamy wydać łącznie 700 tysięcy złotych na inwestycje i prace modernizacyjne w zakładzie - mówi Mirosław Domański, Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.

Znaczący wpływ na wynik finansowy spółdzielni miało również wprowadzenie do oferty twarogu śmietankowego Premium, zawierającego 16 procent cennego i zdrowego tłuszczu mlecznego. Za swój niepowtarzalny smak, jak również wysokie walory jakościowe, produkt został doceniony na Dniu Twaroga i Twarożków, Śmietany i Śmietanki podczas XXIV Targów Mleczarskich MLEKO - EXPO 2015 w Warszawie, jak również uplasował się w pierwszej piątce laureatów w konkursie Dziennika Wschodniego Lubelskie ze smakiem.

Pomimo niekorzystnych tendencji cenowych na rynku artykułów mleczarskich udało nam się zakończyć rok z zyskiem. W planach mamy kolejne działania zarówno wizerunkowe jak i marketingowe, które opracowujemy w odpowiedzi na aktualne potrzeby branży oraz konsumentów. Obecnie odświeżyliśmy nasze logo, jednocześnie zachowując przekaz o naszej długoletniej tradycji. Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie – mówi Andrzej Grochoła, Specjalista ds. Marketingu z OSM w Piaskach.

Forum Mleczarskie


POWIĄZANE

Handel zagraniczny i promocja polskich produktów spożywczych w kraju i za granic...

Brytyjskie władze weterynaryjne nakazały trzymanie drobiu w zamknięciu przez naj...

Zbiory jabłek w Chinach w sezonie 2016/2017 oszacowano na 43,5 mln ton, to jest ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę