Azoty_Kedzierzyn_4_04_16

5 razy dziennie

10 marca 2008
W przyszłym roku ma ruszyć kampania promująca spożycie owoców i warzyw. Połowę jej budżetu zapewni Unia Europejska. Wniosek w tej sprawie jest już w Brukseli i czeka na akceptacje. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w przyszłym roku kampania zatytułowana „5 razy dziennie owoce i warzywa” wystartuje. Planuje się reklamy telewizyjne i prasowe oraz bezpośrednie spotkania z dziećmi i młodzieżą. Cel jest prosty.

Julian Pawlak Krajowa Unia Producentów Soków: ten projekt służyć ma zwiększeniu spożycia owoców i warzyw i uświadomieniu prozdrowotnych skutków spożycia.

Na biurkach unijnych urzędników leżą już dwa kolejne programy promocyjne przygotowane przez polskich producentów żywności. Tym razem chodzi o sery oraz produkty regionalne i lokalne. W 2008 roku wartość wszystkich polskich projektów dofinansowywanych przez Brukselę wyniesie 13 milionów euro.

Piotr Kondraciuk – Agencja Rynku Rolnego: z roku na rok, zarówno branża się interesuje się tymi pieniędzmi, firmy widzą interes w promocji, z drugiej strony Komisja Europejska też widzi, że robimy to dobrze, bo budżety kampanii, które otrzymujemy i zatwierdzamy, którzy przychodzą z Komisji Europejskiej są coraz większe.

Budżet każdego programu promocyjnego w połowie finansowany jest przez Brukselę, w 30% przez budżet państwa. Resztę muszą wyłożyć zainteresowani przedsiębiorcy.


POWIĄZANE

Według MARS, unijnego zespołu monitorującego stan upraw w UE, kondycja zbóż ozim...

Bryndza podhalańska,  rogale świętomarcińskie czy jabłka grójeckie - takie regio...

Gościem ministra rolnictwa i rozwoju wsi Krzysztofa Jurgiela był dziś ambasador ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę