cts_ptak_10317

5 razy dziennie

10 marca 2008
W przyszłym roku ma ruszyć kampania promująca spożycie owoców i warzyw. Połowę jej budżetu zapewni Unia Europejska. Wniosek w tej sprawie jest już w Brukseli i czeka na akceptacje. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w przyszłym roku kampania zatytułowana „5 razy dziennie owoce i warzywa” wystartuje. Planuje się reklamy telewizyjne i prasowe oraz bezpośrednie spotkania z dziećmi i młodzieżą. Cel jest prosty.

Julian Pawlak Krajowa Unia Producentów Soków: ten projekt służyć ma zwiększeniu spożycia owoców i warzyw i uświadomieniu prozdrowotnych skutków spożycia.

Na biurkach unijnych urzędników leżą już dwa kolejne programy promocyjne przygotowane przez polskich producentów żywności. Tym razem chodzi o sery oraz produkty regionalne i lokalne. W 2008 roku wartość wszystkich polskich projektów dofinansowywanych przez Brukselę wyniesie 13 milionów euro.

Piotr Kondraciuk – Agencja Rynku Rolnego: z roku na rok, zarówno branża się interesuje się tymi pieniędzmi, firmy widzą interes w promocji, z drugiej strony Komisja Europejska też widzi, że robimy to dobrze, bo budżety kampanii, które otrzymujemy i zatwierdzamy, którzy przychodzą z Komisji Europejskiej są coraz większe.

Budżet każdego programu promocyjnego w połowie finansowany jest przez Brukselę, w 30% przez budżet państwa. Resztę muszą wyłożyć zainteresowani przedsiębiorcy.


POWIĄZANE

Na giełdzie Euronext w Paryżu kontrakt na rzepak na maj 2017 roku w ciągu ubiegł...

W odpowiedzi na przedstawiony do zaopiniowania projekt rozporządzenia Ministra R...

AMBRA S.A. otrzymała prestiżowy tytuł Ambasadora Województwa Lubelskiego. Nagrod...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę