W sprawie Funduszu Promocji Wołowiny

2 listopada 2006

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi opracowało i skierowało do konsultacji społecznych projekt ustawy o funduszach promocji artykułów rolno-spożywczych. Ustawa ta ma duże znaczenie dla polskiego sektora wołowiny, dla producentów żywca wołowego .

- Ustawodawca nakreślił długofalowym celem ustawy jako dążenie podnoszenie konsumpcji poprzez promocję, poprawę jakości produktu oraz wspieranie integracji pionowej i poziomej wokół produktu. Zgadzamy się i popieramy tak sformułowany cel uważamy jednak, że ustawa w proponowanym kształcie nie zapewnia realizacji tak nakreślonego celu dla producentów żywca i mięsa wołowego – mówi Jerzy Wierzbicki, prezes zarządu Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego

 

 


POWIĄZANE

Eksport wieprzowiny w tym roku zwiększy się o 5 proc. w porównaniu do 2016 roku ...

Niebawem producenci trzody chlewnej, którzy ponieśli straty w związku z ASF, mog...

Trwają rozmowy ze stroną chińską na temat możliwości eksportu polskiej wieprzowi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę