Azoty_Kedzierzyn_4_04_16

Nowy uniwersalny Case

3 grudnia 2015
W trakcie XX edycji targów Agrotech w Kielcach( 7 – 9 marca)  firma CNH Industrial Polska Sp. z o.o. prezentowała nowy model  Case IH Farmall U Pro — ciągnik uniwersalny precyzyjnie dopasowany do nowoczesnych wymagań gospodarstw z uprawami i/lub inwentarzem żywym.

Case IH oferuje nowy, uniwersalny ciągnik, który od samego początku tworzony był z myślą o spełnieniu wymagań stawianych uniwersalnemu pojazdowi do wykonywania zadań transportowych, obsługi gospodarstwa i ciężkich prac ornych, a także prac związanych ze żniwami.

Napęd zapewnia wykorzystujący najnowsze technologie silnik. Wyposażona w technologie EGR i DPF jednostka common rail o pojemności 3,4 litra gwarantuje wysoką moc
przy minimalnym zużyciu paliwa, spełniając jednocześnie aktualne normy emisji.

W nowej serii dostępne będą trzy modele z silnikami o mocach 99, 107 i 114 KM.

Nowy Farmall U Pro nie tylko wykorzystuje najnowsze technologie silnikowe, ale i wyznacza nowe standardy w zakresie sprzętu. Jego przekładnia, opracowana w ramach realizowanego wspólnie z firmą ZF projektu, posiada funkcje innowacyjne dla tej klasy ciągników.

Po raz pierwszy w ciągniku Case IH tej klasy zastosowano czterobiegową skrzynię biegów 32+32 ECO. Maksymalna prędkość 40 km/h może zostać osiągnięta w trybie Eco (1750 obr/min) przy obniżonych obrotach silnika, co istotnie przyczynia się do oszczędności paliwa.

Model Farmall U Pro w standardzie wyposażony jest również w czterobiegowy wał odbioru mocy działający z prędkościami 1900 obr/min oraz 1600 obr/min w trybie Eco — to idealne rozwiązanie dla rolników, którzy chcą ograniczać zużycie paliwa związane z obsługą maszyn takich jak prasy, jednocześnie korzystając z pełnej mocy. Jako opcja dostępny jest wał odbioru mocy z obrotami zależnymi od prędkości jazdy (do zastosowań stacjonarnych).
Znakiem rozpoznawczym modelu Farmall U Pro jest całkowicie nowa kabina Premium (72 db). Od zewnątrz ciągnik jest natychmiast rozpoznawalny dzięki innowacyjnej konstrukcji dachu. Zapewniające dobrą widoczność okno jest bezpośrednio zintegrowane z przednią sekcją dachu, która łączy się z przednią szybą. W rezultacie operator uzyskuje praktycznie idealny widok na obszar ładowarki czołowej. Dach został całkowicie przeprojektowany w rezultacie licznych prób polowych.
Wewnątrz kabiny inżynierowie Case IH wdrożyli sprawdzoną koncepcję obsługi Efficient Power — jej podstawą jest dźwignia zmiany biegów Multicontroller. To nowo opracowane urządzenie sterujące umożliwia obsługę wszystkich najważniejszych, wykorzystywanych w codziennej pracy funkcji, w tym zaczepu tylnego, przełączania kierunku jazdy i sprzęgła napędu, a także zdalnie sterowanych zaworów elektronicznych. Dostępny jest ponadto nowo opracowany dżojstik służący do wygodnego, zapewniającego wysoką precyzję sterowania wszystkimi funkcjami elektrohydraulicznymi (dostępna jest również funkcja obsługi układów mechanicznych). Zastosowany rozkład wyznacza nowe standardy — zwłaszcza w zakresie obsługi ładowarki czołowej.

Dzięki nowej, innowacyjnej konstrukcji można mieć pewność, że nawet w upały w kabinie będzie panować przyjemny chłód — operatorzy docenią również optymalną izolację akustyczną. Farmall U Pro posiada także zmodernizowany pakiet klimatyzacyjny bez wlotów powietrza nad tablicą rozdzielczą, co zapewnia przyjemną wentylację bez przeciągów.
Na podstawie uzyskanego w trakcie szczegółowych badań profilu zastosowań inżynierowie Case IH z austriackiego St. Valentin opracowali niezwykle solidny zaczep tylny. W rezultacie model Farmall U Pro idealnie nadaje się do współpracy z nowoczesnymi, cięższymi
i szerszymi przyrządami. Potężny układ hydrauliczny CCLS z osobnym zbiornikiem oleju tłoczy olej z natężeniem do 100 litrów na minutę.
Nowa konstrukcja ma również bardzo nisko położony środek ciężkości, co znacząco ułatwia eksploatację na nierównym terenie, a także zwiększa bezpieczeństwo, zwłaszcza
na pagórkowatych terenach wiejskich i alpejskich.

Przeprojektowano też przedni zaczep ciągnika — układ zawieszenia narzędzi jest obecnie zintegrowany z ramą pojazdu i umożliwia współpracę z ładowarką czołową. Wszystkie modele
Farmall U Pro są fabrycznie przystosowane do montażu ładowarki czołowej.

Nowy ciągnik Farmall U Pro został opracowany i jest produkowany w zakładzie Case IH
w austriackim St. Valentin, w którym prowadzone są również wszystkie szkolenia techniczne dotyczące tego produktu.



POWIĄZANE

John Deere wprowadza dwa nowe sześciocylindrowe modele ciągników o najwyższym po...

Na targach Agraria 2016 firma STEYR przedstawiła obszerne aktualizacje wprowadzo...

Podczas francuskich międzynarodowych targów maszyn rolniczych, marka Case IH zdo...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę