OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej

3 grudnia 2015
Departament Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów rozpoczął rekrutację do nowego projektu systemowego pn. „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej”. Projekt  ten adresowany do jednostek administracji rządowej na szczeblu województwa i powiatu, realizujących zadania w zakresie obsługi przedsiębiorców, a jego  celem jest  przede wszystkim wdrożenie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania jakością i komunikacji z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym.
Formularz zgłoszeniowy i szczegółowe informacje  o projekcie dostępne są na stronie internetowej www.dsc.kprm.gov.pl

W przypadku zainteresowania udziałem w projekcie zgłoszenie należy przesyłać drogą elektroniczną do dnia 12 kwietnia 2013 r. wypełniając formularz i odsyłając go na adres:usprawnienia.pokl@kprm.gov.pl



POWIĄZANE

Jak informuje ARiMR, indywidualni pszczelarze i zrzeszające ich organizacje już ...

Rada osiągnęła porozumienie z Parlamentem Europejskim w sprawie nowych przepisów...

Rada osiągnęła porozumienie w sprawie stanowiska państw członkowskich (tzw. „pod...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę