aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

E-sklepy tracą przez negatywne opinie klientów

18 grudnia 2014
Jak podał ,,Puls Biznesu'', internetowe sklepy za krytyczne komentarze publikowane w sieci płacą utratą klientów.
Ponad 36 proc. konsumentów przyznaje, że gdy nie jest zadowolona z usług e-sklepu wystawia mu w internecie negatywną opinię i odradza tam zakupy - wynika z badania serwisu Opineo.pl.


Jak informuje Puks Biznesu takie komentarze w sieci zwykle są nasycone emocjami i bardziej niż same słowa przemawiają do wyobraźni internautów, a to już prosta droga do utraty klientów i spadku liczby transakcji. Wg badania Opineo.pl aż 3/4 konsumentów pod wpływem negatywnych opinii zrezygnowało z zakupów w e-sklepie.


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę