A_TSW_2026_950

Japońska suszona żywność wejdzie do Polski

26 stycznia 2005

Japoński koncern Ajinomoto, producent suszonej i sproszkowanej żywności, zapowiedział "rozszerzenie na pełną skalę" swej działalności na terenie Polski - podaje japońska agencja Kyodo.

Firma zamierza przede wszystkim rozszerzyć produkcję znanych błyskawicznych zup z makaronem, rzucając też na polski rynek nowe produkty. Ajinomoto - jak pisze Kyodo - szacuje, iż rocznie będzie sprzedawać w Polsce produkty o wartości 1 mld jenów (ok. 100 mln dolarów). Firma liczy też, że sprzedaż jej błyskawicznych zup z makaronem wzrastać będzie w Polsce o 7-8% rocznie.

W listopadzie zeszłego roku powstała w 1999 roku filia koncernu, Ajinomoto Poland Sp. z o.o., połączyła się z polską firmą Samsmak Foods Sp. z o.o.


POWIĄZANE

W porozumieniu z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi (MRiRW) Bank Gospodarstwa...

Bruksela, 10 grudnia 2025 r. – Europejscy rolnicy, spółdzielnie, przetwórcy żywn...

Waszyngton, D.C., 10 grudnia 2025 r. – Sekretarz Rolnictwa USA Brooke L. Rollins...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę