OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Ograniczenia reklamy żywności

21 listopada 2006

Zakaz reklamy "śmieciowego jedzenia" (ang. junk food) we wszystkich programach telewizyjnych przeznaczonych dla dzieci poniżej 16 lat wprowadza brytyjski Ofcom ( Office of Communication), urząd zajmujący się nadzorem nad mediami i środkami komunikacji. Ogromnym zaskoczeniem jest podwyższenie wieku dziecięcej widowni z początkowo planowanych 9 do 16 lat.

Według szacunków samego Ofcom ograniczenia spowodują spadek wpływów z reklam telewizyjnych o 39 milionów funtów. Restrykcje mają doprowadzić do zmniejszenia o połowę liczby reklam żywności z wysoką zawartością tłuszczów, soli i cukru. Na razie propozycja jest konsultowana z zainteresowanymi stronami. Decyzje mają zapaść w styczniu 2007 r.


POWIĄZANE

W związku w rozpoczynającym się wiosennym redykiem owiec na terenach Polski połu...

Ukraińska kukurydza traci konkurencyjność cenową na rynku światowym – informuję ...

8 maja Parlament Europejski w pierwszym czytaniu przyjął przedłużenie zawieszeni...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę