A_BIO_AGRO_950

Piwowarski gigant wchodzi do Polski

30 czerwca 2005
InBev, producent piwa Beck's, liczy że w ciągu sześciu miesięcy sprzedaż piwa Beck's w Polsce wyniesie 5 mln litrów - poinformowali przedstawiciele firmy na środowej konferencji prasowej.

InBev podpisał z PepsiAmericas umowę na wyłączną dystrybucję i sprzedaż piwa Beck's w Polsce.

W ciągu sześciu miesięcy sprzedaż piwa Beck's powinna wynieść około 5 mln litrów. Długofalowo chcemy odgrywać bardzo ważną rolę w segmencie piwa premium w Polsce. Do 2008 roku chcemy mieć około połowę tego segmentu –  powiedział David Almeida, przedstawiciel InBev.

Według szacunków firmy segment premium stanowi obecnie około 8 proc. ogólnego rynku piwa w Polsce.

Chcemy agresywnie wejść na rynek, planujemy też obniżenie nieco ceny naszego piwa tak, by był to produkt dostępny cenowo –  powiedział Almeida.

Dodał, że polski rynek piwa należy do bardzo atrakcyjnych. Produkt będzie dystrybuowany do dużych i mniejszych sklepów, supermarketów, ale również do gastronomii.

Sieć sprzedaży i dystrybucji PepsiAmericas obsługuje ponad 40 tys. punktów sprzedaży detalicznej.

InBev swój udział w rynku piwa na świecie szacuje na 13 proc. Koncentruje swą działalność na trzech głównych markach: Stella Artois, Beck's oraz Brahma.


POWIĄZANE

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę