A_BIO_AGRO_950

Podpisanie umowy dotyczącej przeprowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „ Stół pełen smaków”

12 marca 2008
W dniu 6 marca 2008 r. w siedzibie Agencji Rynku Rolnego podpisano umowę dotyczącą przeprowadzenia dwuletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „ Stół pełen smaków”.
Agencję Rynku Rolnego reprezentował Bogdan Twarowski – prezes, organizację proponującą - Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego Wiesław Różański – prezes oraz Henryk Kania – wiceprezes.

Celem projektu jest promocja świeżej, schłodzonej, mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych opartych na tych składnikach.
Efektem realizacji działań promocyjnych będzie wzrost konsumpcji wysokiej jakości wieprzowiny, wołowiny i cielęciny pochodzenia unijnego, zdobycie nowych rynków zbytu oraz przekonanie potencjalnych klientów o wyjątkowości wyrobów mięsnych pochodzących z krajów Wspólnoty.
Program realizowany będzie na rynkach USA i Korei Południowej. Budżet dwuletniej kampanii oszacowany został na kwotę 2 322 000 Euro.

POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę