A_BIO_AGRO_950

Polska przysłonięta reklamami

20 kwietnia 2015
Przed laty Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej policzyła, że w Warszawie jest 21 tys. billboardów, podczas gdy np. w Paryżu 2 tys. Teraz jest zapewne ich więcej i właściwie zza reklam nie widać już prawie Polski - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

W efekcie zaczęło się tworzyć społeczeństwo obywatelskie, które zapoczątkowało dyskusję o estetyce naszych miast. Zdaniem gazety, to dzięki płynących stąd inspiracji w kancelarii prezydenta Bronisława Komorowskiego powstał projekt ustawy krajobrazowej.

Powinna ona ostatecznie rozwiązać problem krzykliwych billboardów, szpetnych reklam na poboczach dróg i innych reklamowych potworków.

Obecnie nad ustawą pracuje parlament.


POWIĄZANE

Od kampanii dopłat w 2026 roku wchodzi w życie nowa definicja „aktywnego rolnika...

Rekomendacja zmiany strategii walki z ASF. Afrykański Pomór Świń pozostaje najpo...

W dobie zmian klimatycznych, urbanizacji i rosnącego zapotrzebowania na żywność,...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę