biogaz_09_2025
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Proama jedną z najbardziej podziwianych marek ubezpieczeniowych

29 maja 2015
Proama zdobyła Brązowego Lamparta za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej w rankingu TNS Polska – Lampart 2015.

Laureaci Lampartów 2015 zostali wyłonieni na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Polska wśród pracowników instytucji finansowych. Celem konkursu było wyróżnienie tych towarzystw ubezpieczeniowych i banków, które najskuteczniej kreowały swoją markę w poprzednim roku. Dla zapewnienia transparentności przebiegu konkursu, respondenci nie mogli głosować na te instytucje, w których byli zatrudnieni.

- Zdobycie Lamparta, ale również pozyskanie zaufania ponad miliona klientów, to zasługa nie tylko marketingu, ale wszystkich pracowników Proama i silnej współpracy między nami – mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu, Proama. – Gratuluję wszystkim pracownikom Proama którzy każdego dnia poprzez swoją pracę tworzą wizerunek marki Proama.

Proama na początku tego roku pochwaliła się pozyskaniem miliona klientów. W 2014 roku, pomimo spadku rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce o 5%, Proama zwiększyła w nim swój udział, awansując z 10 (na koniec 2013 roku) na 5 miejsce wśród wszystkich ubezpieczycieli oferujących OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.

POWIĄZANE

Współczesna hodowla zwierząt stawia coraz wyższe wymagania w zakresie higieny pr...

W pierwszym półroczu 2025 r. zlikwidowano w Polsce 2 707 stad świń, co przełożył...

Raport ekspercki dla PPR.pl Opracowanie na podstawie raportu USDA „Spanish Dried...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę