A_BIO_AGRO_950

Spada sprzedaż herbat, ale więcej napojów rozpuszczalnych

2 września 2011
Jak podaje Gazeta prawna, pijemy coraz mniej herbaty. Rośnie jedynie rynek rozpuszczalnych napojów smakowych wart dziś 63 mln zł
Ilościowo sprzedaż herbat w kraju zmniejszyła się o 2,7 proc., przy 3,5-proc. spadku całego rynku herbat nierozpuszczalnych (saszetki, sypkie), wartego 1,32 mld zł.

Jak prognozuje Gazeta Prawna, przyszłość będzie należeć do producentów herbat rozpuszczalnych. Rynek ten, wart obecnie 63 mln zł, pod względem udziałów rynkowych powoli odrabia straty z ostatnich kilku lat.
Największy udział w tym rynku mają marki własne dyskontów, takich jak Tesco czy Biedronka. Są tanie i w tym sieci upatrują szansy na zwiększenie kulejącej sprzedaży herbat.


POWIĄZANE

Rosnące zainteresowanie konsumentów produktami bio oraz potrzeba zrównoważonego ...

Polscy sadownicy i konsumenci pod presją kolejnych podwyżek. Apel KUPS do posłów...

Współczesny rynek suplementów diety rozwija się w błyskawicznym tempie. Konsumen...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę