aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Unia pomaga promować mrożonki

5 maja 2006

Rozpoczęła się kampania promocyjna "Mrożonki pełne natury". Patronat nad nią sprawuje Stowarzyszenie Mrożonej Żywności zrzeszające 30 producentów przetworzonych i mrożonych warzyw i owoców. Program, który potrwa rok, kosztuje 160 tys. euro.

W połowie dofinansowuje go Unia Europejska. Z budżetu krajowego pochodzi 20 proc. kwoty. Resztę wyłożyli producenci.


POWIĄZANE

Pelican Casino - Twoja przystań pełna emocji i korzyści Szukasz miejsca, gdzie m...

W odpowiedzi na pismo Zarządu Krajowej Rady Izb Rolniczych w sprawie zwrotu poda...

Do sądów w I kw. br. trafiło 21 tys. pozwów rozwodowych. Wzrost rdr. wynosi blis...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę