biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Życie miodem słodzone

6 lutego 2008
W środę 6 lutego o godzinie 11 w lokalu Qchnia Artystyczna , zamek Ujazdowski w Warszawie Konsorcjum producentów miodu pod przewodnictwem Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych oraz Agencja Rynku Rolnego organizują uroczystą inaugurację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod tytułem ,,Życie miodem słodzone’’. W trakcie spotkania o warunkach uczestnictwa w mechanizmie Wspólnej Polityki Rolnej , wspierającym działania promujące produkty rolne , opowie przedstawiciel Agencji Rynku Rolnego. Natomiast smaku dodadzą miodowe impresje Marty Gesler.
Projekt kampanii to rezultat nowatorskiego wykorzystania środków Unii Europejskiej na promocje miodu.
- Po wielu miesiącach starań Stowarzyszeniu Pszczelarzy Zawodowych jako reprezentantowi brzany pszczelarskiej w Polsce udało się uzyskać unijne dofinansowanie do programu promocji miodu i produktów pszczelich w ramach unijnego programu wsparcia wybranych sektorów przetwórstwa rolno – spożywczego. Program nazwaliśmy ,,Życie miodem słodzone’’ . Zatwierdzony przez komisje Europejską budżet programu opiewa na wartość 683 267 Euro – mówi Zbigniew Pęcak , członek zarządu Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych.


POWIĄZANE

Odszkodowania dla rolników często są zaniżone (i są coraz rzadsze). Jak bronić s...

Co szóste jajo kurze, które jest przedmiotem światowego handlu, pochodzi z Polsk...

Uruchomienie w Szwecji spółki do obsługi rynków skandynawskich i start sprzedaży...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę