aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Ania Starmach w kampanii Cukru Królewskiego „Słodsze niż słowa”

29 maja 2017
Ania Starmach  w kampanii Cukru Królewskiego  „Słodsze niż słowa”

Anna Starmach, popularna jurorka kulinarna, wzięła udział w akcji promocyjnej marki Cukier Królewski. W ramach współpracy powstał cykl filmów, w których Anna uczy, jak przygotować desery na wyjątkowe okazje i poprzez nie okazywać uczucia najbliższym.

„Słodsze niż słowa” to seria filmów stworzonych przez markę Cukier Królewski razem z Anią Starmach. W ramach projektu influencer marketingowego, raz w miesiącu na oficjalnym kanale marki „Życie jest słodkie” (www.facebook.com/ZycieJestSlodkie) publikowane będą filmy, w których ambasadorka krok po kroku uczy widzów, jak przygotować poczęstunki, które od lat wywołują uśmiech na twarzy jej bliskich.

W premierowym odcinku cyklu, Ania Starmach opowiada o tym, jak przygotować tort bezowy z okazji Dnia Matki. Nie jest to jednak wyłącznie film z przepisem, Anna Starmach prezentuje w nim, jak zrobić tort, który jest ulubionym deserem jej mamy.

Odkąd pamiętam jest zawsze przygotowywana na Dzień Matki. Początkowo przygotowywałam ją z mamą, ale już od wielu lat to ja przygotowuję ją dla mojej mamy. Ona twierdzi, że taka beza z truskawkami, malinami i kremem, jest lepsza od jakiegokolwiek prezentu – komentuje Anna Starmach.

Link do filmu: www.youtube.com/watch?v=VeBU-h3gYrQ

Film wpisuje się w długofalową kampanię marki pod hasłem „Słodkie gesty”. Za koordynację współpracy z ambasadorem oraz nadzór nad produkcją filmów odpowiada agencja Havas PR.

Informacje o firmie

infowire.pl


POWIĄZANE

Według stanu na 29 kwietnia transportem drogowym z Ukrainy wyeksportowano 375 ty...

Z „Raportu o inflacji” opublikowanego w kwietniu przez Narodowy Bank Ukrainy wyn...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę