aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Brześć prezentuje Crispico - nową markę eksportową

18 listopada 2016
Brześć prezentuje Crispico - nową markę eksportową

Brześć – producent słodyczy i przekąsek - wprowadził na rynek nową, uniwersalną markę eksportową Crispico, pod którą oferowane są flagowe wyroby firmy z ciasta ptysiowego. Nowy brand to element konsekwentnie realizowanej przez Brześć strategii rozwoju, która kładzie nacisk na rozszerzenie portfolio międzynarodowych klientów.

 

Premiera nowego brandu miała miejsce na prestiżowych, międzynarodowych targach słodyczy i przekąsek yummex Middle East, które odbyły się w dniach 7-9 listopada w Dubaju. Crispico spotkało się z pozytywnym odbiorem odwiedzających, wśród których znaleźli się najważniejsi producenci, importerzy i eksporterzy słodyczy, jak również przedstawiciele sieci handlowych z całego świata. - Nasze ostatnie doświadczenia z branżowych imprez targowych pokazały, że kluczem do skuteczniejszego dotarcia do zagranicznych klientów jest stworzenie uniwersalnego, spójnego, międzynarodowego brandu.Biorąc pod uwagę zainteresowanie naszą nową marką oraz informację zwrotną ze strony odwiedzających nasze stoisko na targach yummex – Crispico to zdecydowanie strzał w dziesiątkę - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć.

 

Pod nową marką Crispico można znaleźć:

  • Pop Snacks, czyli groszek ptysiowy

  • Snack Sticks with sugar, czyli słomkę ptysiową z cukrem

  • Snack Sticks with sugar & cinnamon, czyli słomkę ptysiową z cukrem i cynamonem

  • Snack Sticks with seed, czyli słomkę ptysiową z nasionami

 

Dotychczasowe działania eksportowe przedsiębiorstwa z Brześcia Kujawskiego koncentrowały się na produkcji słodyczy i przekąsek pod marki własne zagranicznych sieci. Wyroby Brześcia z ciasta ptysiowego są eksportowane w ramach private labels m.in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, czy Estonii. Obecnie firma ma w planach wzrost sprzedaży eksportowej pod brandem Crispico. Dzięki nowej marce eksportowej Brześć liczy na zbudowanie mocnego wizerunku firmy na rynkach zagranicznych. – W związku z dużą konkurencją na rynku wewnętrznym, z roku na rok przyjmujemy coraz ambitniejsze plany związane z produkcją na rynki międzynarodowe. Dlatego też, stawiamy na intensywną promocję naszych wyrobów wśród zagranicznych odbiorców, głównie poprzez udział w najważniejszych imprezach targowych. Liczymy na to, że Crispico pozwoli nam na skuteczną realizację założonych celów - dodaje Arkadiusz Drążek.

 

 

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.

Biuro prasowe ZPC Brześć


POWIĄZANE

Sekrety bezpiecznych transakcji online: Najlepsze praktyki dla użytkowników syst...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupac...

Folia stretch jest niezwykle wszechstronnym materiałem, który ma szereg różnych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę