cts_ptak_10317

Carrefour promuje zdrowe i naturalne produkty poprzez rozwój konceptu świeżo wyciskanych soków

11 lipca 2016
Carrefour promuje zdrowe i naturalne produkty poprzez rozwój konceptu świeżo wyciskanych soków

Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów zdrowym odżywianiem, Carrefour Polska rozszerza i upowszechnia asortyment naturalnych produktów o wysokich walorach zdrowotnych. Promując zdrową żywność wśród konsumentów, sieć od stycznia 2015 roku rozwija m.in. koncept świeżo wyciskanych soków. Tylko w ciągu ostatnich 5 miesięcy liczba sklepów, oferujących klientom samodzielnie wyciśnięty sok z pomarańczy, wzrosła o 100%.

Od początku 2015 roku, angażując się w promocję zdrowego odżywiania, Carrefour jako jedna z pierwszych sieci rozpowszechnia koncept świeżo wyciskanych soków z pomarańczy. Z myślą o klientach, którzy coraz świadomiej wybierają produkty i zwracają uwagę na zdrowe i zbilansowane odżywianie, sieć umożliwia klientom samodzielne wyciśnięcie naturalnego soku z pomarańczy do butelki o pojemności 250 ml bądź 500 ml.

Po udanych wynikach sprzedaży w 5 sklepach Carrefour, sieć zdecydowała się na rozszerzenie konceptu o kolejne sklepy, w tym o liczne supermarkety.

- Sieć Carrefour w Polsce rozpoczęła wdrażanie konceptu świeżo wyciskanych soków w styczniu 2015 roku w 4 hipermarketach oraz supermarkecie na warszawskiej Sadybie. Duże zainteresowanie konsumentów świeżymi, samodzielnie wyciskanymi sokami spowodowało, że w ciągu roku liczba sklepów z maszyną do robienia naturalnego soku wzrosła do 34 placówek, z czego 22 z nich to supermarketypowiedział François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience.

Od momentu pojawienia się w sklepach Carrefour pierwszych maszyn do produkcji świeżo wyciskanego soku, sprzedaż tego produktu do lipca 2016 r. wzrosła kilkukrotnie. Klienci mają możliwość zakupu naturalnego soku z pomarańczy w licznych sklepach Carrefour, a dodatkowo do września tego roku, maszyna znajdzie się w kolejnych 7 supermarketach na terenie Łodzi oraz Warszawy i okolic.

Z badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen wynika, że trend zdrowego odżywiania w najbliższych latach będzie się umacniał. Dla 65% Polaków zdrowie jest najważniejszą wartością, dlatego też coraz więcej uwagi zwracają na produkty, które kupują[1]. Obserwując wybory klientów sieci Carrefour, wyraźnie dostrzec można modę na zdrowe odżywianie. W sklepach, w których artykuły ekologiczne są dostępne od dłuższego czasu, wzrost sprzedaży owoców i warzyw bio w stosunku do analogicznego okresu w 2015 r. wynosi ponad 350%.

Firma Carrefour, promując zdrowe odżywianie, nie tylko poszerza asortyment produktów zdrowych i świeżych, ale również angażuje się w promocje zdrowia poprzez programy edukacyjne realizowane w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, sieć zorganizowała 2 edycję programu „ABC Zdrowego Żywienia”, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz promowanie zdrowych nawyków żywieniowych.

[1] Raport firmy Nielsen „We Are What We Eat”, 2015.

Informacje o firmie

infowire.pl


POWIĄZANE

Rolnicy będą mogli ubezpieczyć uprawy rolne od pełnego pakietu ryzyk albo od jed...

Ustawę zakładającą połączenie w jedną instytucję Agencji Nieruchomości Rolnych z...

Od 2018 r. minister rolnictwa będzie mógł upoważnić do pełnienia funkcji jednost...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę