aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Cydr Lubelski stawia na różnorodność i dostępność

24 maja 2016
Cydr Lubelski stawia na różnorodność i dostępność

Perry Lubelski w serii limitowanej i Cydr Lubelski Słodka Antonówka z tegorocznych zbiorów to nowości Cydru Lubelskiego na sezon 2016. Latem w sklepach dostępne będą też Cydr Lubelski Miodowy w zmienionym opakowaniu i dodatkowa, powiększona do 0,5 l „mała” pojemność klasycznego Cydru Lubelskiego.

 

Cydr Lubelski inauguruje czwarty sezon letni. Obecny na rynku od 2013 r. w ciągu trzech lat stworzył nową kategorię lekkich alkoholi i wzorzec polskiego cydru naturalnego, produkowanego wyłącznie ze świeżo tłoczonego soku, nie z koncentratu, bez sztucznych barwników czy aromatów. Dziś Cydr Lubelski ma ok. 50% udziałów w rynku, a jego rozpoznawalność wśród konsumentów sprawia, że jest utożsamiany z kategorią1. Markę zna aż 93% konsumentów kategorii, a prawie 70% deklaruje, że Cydr Lubelski ma przewagę nad innymi markami i preferuje tę markę2.

 

- Polscy konsumenci cydru mają wysokie oczekiwania dotyczące smaku i naturalności. Bardziej niż konsumenci innych produktów zwracają uwagę na jakość i pochodzenie składników. To zrozumiałe, ponieważ to właśnie naturalny smak polskich jabłek wyróżnia cydr na tle innych alkoholi, co potwierdza struktura rynku. Polacy, zgodnie z deklaracjami, kupują przede wszystkim naturalny cydr ze świeżego soku z polskich jabłek, bo ten smakuje im najbardziej - mówi Michał Rozalicz, Dyrektor Marketingu AMBRA S.A., producenta Cydru Lubelskiego. - Po trzech latach obecności na rynku widać też, że konsumenci obok wysokiej jakości cydru, chcą też jego różnorodności. Poszukują szerszej oferty, chcą odkrywać smak cydrów gatunkowych i odmianowych.

 

Dlatego w tym sezonie AMBRA wprowadza nową serię limitowaną Perry Lubelski i rozszerza dystrybucję pierwszego cydru jednoodmianowego Cydr Lubelski Antonówka. Nowość jaką jest Perry Lubelskikonsumenci będą mieli okazję spróbować w lipcu. Wytwarzany jest ze świeżo tłoczonego soku ze słodkich polskich gruszek Konferencja. Tak jak w przypadku Cydru Lubelskiego, AMBRA zdecydowała się na naturalny proces produkcji perry, zachowujący najcenniejsze składniki owoców (błonnik i pektyny) oraz autentyczny smak.

 

- Różnorodność odmian polskich jabłek daje możliwość stworzenia cydrów, które zachowują ich charakterystyczny smak i zapach. Przed cydrem otwiera się więc taka sama perspektywa rozwoju jaką obserwujemy w piwach, gdzie coraz popularniejsze stają się właśnie piwa rzemieślnicze, regionalne. Naturalny cydr ze świeżego soku też może mieć różnorodne gatunki i odmiany. Jako lider kategorii podejmujemy to wyzwanie - mówi Agata Domaradzka, Brand Manager Cydru Lubelskiego, AMBRA S.A.

 

Uzupełnieniem portfolio marki będzie nowe opakowanie Cydru Lubelskiego Miodowego oraz dodatkowa, powiększona do 0,5 l „mała” pojemność Cydru Lubelskiego Klasycznego, nieoficjalnie nazwana przez producenta „męską porcją”.

 

Wprowadzeniu nowości towarzyszyć ma szereg działań sprzedażowo-marketingowych. Priorytetem będzie takie wyeksponowanie cydru w sklepie, by klienci z łatwością go odnaleźli podczas codziennych zakupów. Zapewnią to nie tylko ekspozycje w strefach z alkoholami, ale również w power alejach czy strefach tematycznych np. grillowych, owocowych. Ekspozycje w tych miejscach pozwolą zrekrutować nowych konsumentów i zachęcić ich do spróbowania cydru. Dbałość o „szeroką półkę” z pełną ofertą Cydru Lubelskiego to odpowiedź na oczekiwania klientów sklepów. Podobnie jak stale rosnąca liczba okazji, do których pasuje cydr. Jedną z nich będę mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2016. Wydarzenie łączące emocje sportowe z atmosferą fiesty pozwala wejść w męski świat kibicowania bez budowania dystansu wobec kobiet. Cydr Lubelski przygotował z tej okazji ogólnopolski konkurs pod hasłem „Lubelski wnosi świeżość”, promowany w specjalnych strefach sklepów wielkoformatowych oraz mniejszych formatów.

 

Cydr Lubelski kontynuuje też swoją strategię eventową. W czerwcu startuje ogólnopolska trasa koncertowa Cydr Lubelski Spragnieni Lata, której finał odbędzie się 17 września podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Natalia Przybysz, Natalia Grosiak, Krzysztof Zalef Zalewski i Tymon Tymański zagrają piosenki The Beatles z kultowego „The White Album”. Usłyszymy je w świeżych, współczesnych aranżacjach, które idealnie wpisują się wizerunek Cydru Lubelskiego.

 

 

*****

Cydr Lubelski - lider na poziomie rozpoznawalności i zakupów w kategorii cydrów, mający ok. 50% udziałów w rynku, w ciągu zaledwie 3 lat stał się synonimem i wzorcem cydru w Polsce. Jego sukces tkwi w naturalnym procesie produkcji. Cydr Lubelski wytwarzany jest ze świeżo wyciśniętego tłoczonego soku z polskich jabłek w procesie naturalnej fermentacji. Dzięki temu ma intensywny, orzeźwiający smak. Jest świeży, lekki, pełen przyjemnych, naturalnych bąbelków.

 

1 Źródło: ACN, Total Poland, MAT DJ 2016.

2 Źródło: Badanie ilościowe. Kondycja marek cydrów 2015, MillwardBrown.

 

Producent: AMBRA SA

www.cydrlubelski.pl

facebook/CydrLubelski

Biuro prasowe AMBRA S.A.


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę