Azoty_Kedzierzyn_4_04_16

Cydrownia S.A. zachęca do wsparcia produkcji polskiego cydru i zakupu akcji Spółki

28 września 2016
Cydrownia S.A. zachęca do wsparcia produkcji polskiego cydru i zakupu akcji Spółki

Zgodnie z prognozami ekspertów, do 2019 roku sprzedaż cydru będzie zwiększać się w tempie 30 proc. rocznie, jest to więc kategoria alkoholi niskoprocentowych o największej dynamice wzrostu. Właśnie dlatego Cydrownia S.A. – największy niezależny producent cydru w Polsce - planuje intensyfikację produkcji i dystrybucji oraz budowanie silnej marki polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na rynek „Regałów – Przewodników Cydrowych”. W tym celu wyemitowała na portalu equity crowdfundingowym 13,4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł.


Właściciele firmy Cydrownia S.A., posiadającej w swoim portfolio marki Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, wierzą, że to idealny moment na ekspansję i rozwój firmy poprzez realizację nowego konceptu sprzedażowego. Zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, jak również faktu, że Polacy są otwarci na nowe rodzaje niskoprocentowych alkoholi, a także coraz bardziej doceniają lokalne marki oraz produkty - Wierzymy, że w kraju będącym w światowej czołówce producentów jabłek, warto inwestować w maksymalne wykorzystanie rodzimych owoców. Tym bardziej, że, jak mówią prognozy, w ciągu najbliższych kilku lat rynek cydru w Polsce osiągnie poziom 40 milionów litrów rocznej sprzedaży. Chcemy więc mieć jak największy udział w tym rodzącym się, nowym segmencie – mówi Marek Kapuściński Przewodniczący Rady Nadzorczej Cydrownia S.A.


Kluczem do ekspansji Spółki ma być wprowadzenie do sklepów w całej Polsce tysiąca specjalnych „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Pozwolą one na skuteczniejsze wyeksponowanie oferty cydrów, jak również przyspieszenie procesu decyzyjnego u klientów. - To selekcja, w której każdy znajdzie coś dla siebie: od najbardziej wymagającego konesera cydrów po tych, którzy po prostu mają ochotę napić się smacznego, lekkiego alkoholu z jabłek – mówi Robert Sieradzki Prezes Zarządu Cydrownia S.A. Firma testuje już swój koncept sprzedażowy w kilku sieciach delikatesowych na terenie dużych ośrodków miejskich w całej Polsce, m.in. w sieci Piotr i Paweł czy Organic Farma Zdrowia.


Aby pozyskać środki na rozwój, Cydrownia postawiła na społecznościowe finansowanie udziałowe na platformie Beesfund.com. Firma wyemitowała 13,4 tys. akcji o łącznej wartości 402 tys. zł . Cena jednej akcji to 30 zł. Sprzedaż akcji prowadzona jest na stronie www.akcjacydr.pl i potrwa dwa miesiące.


Co zyskają nowi udziałowcy Cydrowni? Poza imiennymi akcjami Spółki, akcjonariusze otrzymają zniżki przy zakupie cydru, markowe gadżety oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy. Przyczynią się również do rozwoju produkcji oraz budowania silnej marki polskiego cydru.

 

Właściciele Cydrowni liczą, że poza ekspansją na rodzimym rynku, uda się im również wkrótce dotrzeć z polskim cydrem do zagranicznych konsumentów. - Mamy nadzieję, że za kilka lat Cider Inn, Dzik, Grójecki i inne polskie, rzemieślnicze marki cydrów będą dostępne nie tylko w naszej podgrójeckiej „fabrycznej” kawiarni „Cydrownia” i na tysiącu regałach Cydrowni w polskich sklepach, lecz także w Londynie, Mediolanie, Oslo i Barcelonie. A Polska kojarzona będzie jako kraina mlekiem, miodem… i cydrem płynąca – dodaje Robert Sieradzki.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O firmie Cydrownia S.A.

Cydrownia wytwarza i sprzedaje trzy znane marki polskiego cydru: Cider Inn  (lider segmentu premium), Dzik Polski Cydr (lider cydru w KEG-ach) i Cydr Grójecki. Jest jedynym producentem cydru w Polsce, który ma marki w każdym segmencie rynku: premium, lifestyle i ekonomicznym. Początki Cydrowni to 2013 rok, kiedy powstały dwie niezależne od siebie firmy. Pierwsza z nich stworzyła markę Cider Inn i wprowadziła ją na rynek. Wkrótce Cider Inn stał się bardzo popularny, zdobył medale oraz wyróżnienia w konkursach polskich i zagranicznych. W tym samym czasie, druga firma wykreowała szaloną markę Cydr Dzik, która pojawiła się w wielu modnych i popularnych barach, restauracjach i klubach. W 2015 roku obydwie firmy połączyły się, a dodatkowo stworzyły jeszcze jedną, nową markę cydru - Grójecki - która od tego czasu znajduje zwolenników wśród tych, którzy cenią sobie jakość za rozsądną cenę. Do dynamicznego rozwoju Cydrowni przyczynia się niewątpliwie jej zespół, tworzony przez ekspertów z wieloletnim dorobkiem biznesowym. Poza Robertem Sieradzkim, Prezesem Zarządu, akcjonariuszami Spółki są: Marek Kapuściński - Przewodniczący Rady Nadzorczej, który przez wiele lat sprawował funkcję Prezesa Zarządu polskiego oddziału P&G oraz Krzysztof Szalwa - Członek Rady Nadzorczej, niegdyś Prezes Gadu-Gadu.



O Beesfund

Beesfund jest jedyną platformą w Europie Środkowo-Wschodniej, która przeprowadza emisje akcji dla Spółek Akcyjnych i Spółek Komandytowo-Akcyjnych. Po przeprowadzonej emisji pomaga także w procesie dalszego pozyskania kapitału na rozwój. Na swoim koncie mają emisje dla takich podmiotów jak: Browar Inne Beczki, Migam.org, InPay, Towarzystwa Biznesowe. Emisja na platformie Beesfund niesie dla przedsiębiorcy szereg korzyści. Jest to przede wszystkim zbudowanie społeczności inwestorów wokół firmy oraz okazja do przeprowadzenia kampanii PR-owej i marketingowej. Przeprowadzenie emisji to także wycena wartości biznesu, która może przełożyć się na zainteresowanie potencjalnych inwestorów strategicznych. Z innej strony to też szansa dla pracowników firmy, aby stać się akcjonariuszami biznesu, w którym są zatrudnieni. Najważniejsze jednak jest to, że firmy mogą pozyskać kapitał w wysokości 100 tys. euro i przygotować się do debiutu spółki na Newconnect lub GPW.

 

 


Niniejsza informacja prasowa została przygotowana wyłącznie w celach informacyjnych, jako zestawienie aktualnych informacji na temat spółki Cydrownia S.A. oraz rynku, a zawarte w niej informacje służą wyłącznie do użytku potencjalnego nabywcy w celu rozważenia decyzji w sprawie nabycia akcji spółki Cydrownia S.A.



Biuro prasowe Cydrownia S.A.


POWIĄZANE

Senat poparł w czwartek ustawę ułatwiającą rolnikom sprzedaż żywności z własnego...

Rolnicy ze stref objętych ograniczeniami z powodu wystąpienia afrykańskiego pomo...

Copa i Cogeca odrzuciły w środę plany Komisji Europejskiej dotyczące obcięcia o ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę