aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Mitsubishi L200 2020 debiutuje w Polsce!

30 września 2019
Mitsubishi L200 2020 debiutuje w Polsce!

Równocześnie z wielkim debiutem najpopularniejszego w Polsce modelu Mitsubishi – SUV-a ASX, swą premierę rynkową świętuje najnowsza, szósta już generacja pickupa Mitsubishi L200. Wytrzymałe, niezawodne i w muskularnym stylu „Rock Solid” («Twardy jak skała») – takie jest najnowsze Mitsubishi L200.

Samochód, który zaprojektowano zgodnie z filozofią „Engineered Beyond Tough”, nie tylko wygląda inaczej, ale też otrzymuje najnowszej generacji system napędu 4WD z oferowaną w standardzie blokadą tylnego mechanizmu różnicowego.

Dzięki nowej funkcji Off-Road – kierowca sam może wybrać jeden z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piasek) i Rock (kamienie) – samochód ma lepsze zdolności terenowe.  Spośród konkurencji Mitsubishi L200 wyróżnia także możliwość korzystania z napędu 4x4 Super Select przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie.

Do napędu nowego Mitsubishi L200 posłuży nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, który współpracuje z 6-stopniową skrzynią automatyczną lub 6-biegową ręczną przekładnią. Samochód oferuje znakomite osiągi, pracuje znacznie ciszej i mniej szkodzi środowisku (spełnia normy EURO 6d-TEMP).

Przewagę nad konkurencję zapewnia także nowemu L200 wyjątkowy komfort prowadzenia i niezwykle bogata lista wyposażenia, na której znalazło się aż osiem zaawansowanych systemów bezpieczeństwa. 

Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 135 990 zł a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto. Producent oferuje aż 5-letnią gwarancję z nielimitowanym przebiegiem pakietem Assistance.

 

Styl i historia

Pierwsza generacja L200 debiutowała w roku 1978, a więc ponad 40 lat temu. Od tamtego czasu na rynek trafiło ok. 5 milionów aut, które są wzorem pojazdów do pracy i rekreacji. Samochód jest produkowany w „kraju pickupów”, czyli w Tajlandii (fabryka Laem Chabang). Do sprzedaży L200 trafi globalnie – samochód będzie dostępny w Europie, obu Amerykach, a także w Oceanii, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Ameryce Południowej. Nowe L200, opracowane zgodnie z dewizą „Engineered Beyond Tough”, ma mocną sylwetkę z maską silnika z wysoko poprowadzonymi reflektorami. L200 – z nadwoziem oczywiście na ramie – otrzymuje nowe wnętrze. Inżynierowie Mitsubishi przyjrzeli się każdemu detalowi, żeby samochód był bardziej dopracowany, funkcjonalny i komfortowy.

 

Nowy turbodoładowany silnik 2.2 i nowa automatyczna przekładnia

L200 jest oferowany z nowym, 4-cylindrowym, wysokoprężnym, turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2,2 litra. Jednostka z układem wtryskowym Common Rail generuje 150 KM, a jej moment obrotowy wynosi 400 Nm (maksimum dostępne w zakresie 1750-2250 obr./min). Silnik spełnia normy Euro 6d-TEMP a do redukcji emisji tlenków azotu (Nox) wykorzystuje AdBlue ®. Nowy silnik Mitsubishi L200 jest oszczędny. Wg procedury testowej WLTP zużycie paliwa w cyklu łącznym, w zależności od odmiany, prędkości i zarazem wyposażenia oraz masy, wynosi 8,6-9,7 l oleju napędowego na setkę; emisja CO2 według WLTP 226-254 g/km).

Nowe Mitsubishi L200 jest oferowane z 6-biegową, automatyczną przekładnią, która gwarantuje lepszą dynamikę i mniejsze spalanie oraz 6-biegową, manualną skrzynią biegów.

 

Układ napędowy i nowy tryb offroad

Do wyboru klienci mają samochody z układem przeniesienia napędu Easy Select lub Super Select (z centralnym mechanizmem różnicowym, który można zablokować, a wtedy siła napędowa jest dzielona między osie w proporcji 50/50). W obydwóch odmianach napędzane są tylne koła, a przednią oś można dołączyć w czasie jazdy.

Wyjątkowy w tej klasie pojazdów układ napędu na 4 koła Super Select 4WD umożliwia także jazdę 4x4 po asfalcie. Wraz z nowym L200 debiutuje tryb Offroad z ustawieniami GRAVEL (szuter), MUD/SNOW (błoto/śnieg), SAND (piasek) i ROCK (kamienie). Elektronika w takim trybie kontroluje moc, steruje pracą przekładni i hamulcami, aby kierowca mógł mieć większą kontrolę nad poślizgu kół, a tym samym maksymalizować skuteczność jazdy – pickup lepiej radzi sobie z nawierzchniami luźnymi, słabo przyczepnymi.

W razie pogorszenia warunków przyczepności (tak pogodowych jak zmiany rodzaju nawierzchni) można włączyć napęd na wszystkie koła lub reduktor. Co warto podkreślić, w standardzie wszystkie Mitsubishi L200, bez względu na wersję i wyposażenie, otrzymują reduktor oraz blokadę tylnego mostu.

 

Zawieszenie i hamulce - większy komfort, większa wydajność

Nowe Mitsubishi L200 oferuje większe przednie tarcze i większe tłoczki w zaciskach hamulcowych, tylne amortyzatory z większymi skokiem – taki samochód lepiej hamuje, radzi sobie z przeszkodami, a także jest bardziej oszczędny i ma lepszą dynamikę.

 

Nie tylko do pracy!

Mitsubishi L200 ma 20 cm minimalnego prześwitu. Kąt natarcia to z kolei 29 stopni, gdy kąt zejścia wynosi do 21 stopni. Samochód może poruszać się w przechyle bocznym wynoszący do 45 stopni. Jest idealnym narzędziem do pracy – ładowność wynosi (w zależności od wersji i układu przeniesienia napędu) od 1040 do 1080 kg. Maksymalna masa holowanej przyczepy bez hamulca to 750 kg, ale L200 poradzi sobie z obciążeniem (gdy przyczepa ma hamulec) do 3100 kg – w praktyce oznacza to możliwość podróżowania z jachtem bądź dużą przyczepą kempingową.

 

Kolory nadwozia i tapicerka

Do wyboru jest 9 kolorów nadwozia. Pickup Mitsubishi jest oferowany zarówno z lakierami zwykłymi, jak i metalizowanymi. Możliwe jest również zamówienie L200 z lakierem perłowym (za dopłatą 3900), zaś w przypadku aut białych, niemetalizowanych dopłata wynosi tylko 1000 zł.
W wersjach Invite oraz Intense samochód otrzymuje ciemnoszarą tapicerkę tekstylną. Modele z serii Instyle DC (także AT – w autach z automatyczną skrzynią biegów) oraz Instyle DC Plus otrzymują tapicerkę skórzaną w kolorze czarnym.

 

Najbogatsze wyposażenie i rekordowa liczba systemów bezpieczeństwa

Prócz czołowych, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych oraz oczywistych systemów ABS oraz stabilizacji toru jazdy ASTC w pickupie są dwa punkty mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX. W każdym Mitsubishi L200 jest system wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA) i  stabilizacja toru jazdy przyczepy (TSA), a z wyposażeniem Instyle DC, Instyle DC AT oraz Instyle Plus DC dodatkowo system kontroli zjazdu ze wzniesienia. Poza najprostszym L200 wszystkie pozostałe mają system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW) oraz system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM). W modelach topowych Mitsubishi proponuje kamery 360 stopni (w tym cofania), zaś z wyposażeniem Instyle Plus samochód ostrzeże kierowcę o ruchu poprzecznym podczas cofania (RCTA). L200 monitoruje martwe pole w lusterkach zewnętrznych (BSW), ma ultradźwiękowego asystenta ruszania (UMS), czujniki parkowania (zarówno z przodu jak z tyłu!) oraz automatyczne światła drogowe. Poza wersjami Invite DC i Intense DC standardowo montowane są światła Bi-LED (z reflektorami do jazdy dziennej).Każdy pickup L200 ma elektrycznie sterowane szyby, podgrzewane lusterka boczne, spryskiwacze reflektorów (poza wersją najtańszą). Do wyboru auta z klimatyzacją jedno- lub dwustrefową i dostępem bez kluczyka. Standardowo L200 otrzymuje system audio wraz z zestawem głośnomówiącym Bluetooth (sterowanie obydwoma na kierownicy). W najprostszej wersji Invite montowany jest radioodtwarzacz CD/MP3, ale już w każdej następnej audio ma ekran dotykowy. W wersjach Instyle oraz Instyle Plus Mitsubishi swoim klientom proponuje stację multimedialną SDA z 7-calowym ekranem dotykowym i gniazdem HDMI wraz z tunerem DAB. W takich samochodach montowane jest również podwójne gniazdo USB dla drugiego rzędu siedzeń (pomijając, że każde auto ma też gniazdo USB z przodu). Klient otrzymuje bez dopłaty normalne koło zapasowe (nie zestaw naprawczy), stopnie boczne i tylny zderzak ze stopniem (poza Invite DC). W ofercie felgi 16-calowe (wersja podstawowa) lub 18-calowe z oponami 265/60R18 (we wszystkich pozostałych wersjach). Samochód w każdej wersji ma chromowane detale wykończeniowe, skórzane obszycie kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów oraz centralny podłokietnik (z przodu i dla drugiego rzędu siedzeń). Fotel kierowcy jest regulowany na wysokość, a we wszystkich L200 (oprócz Invite) kierownica ma regulacje w dwóch płaszczyznach. Dodatkowo w wersjach Instyle DC AT oraz Instyle Plus DC  oferowane są również łopatki do zmiany biegów.

Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 135 990 zł a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/l200  

 

5-letnia gwarancja producenta, Mitsubishi Assistance Package (MAP) i Mitsubishi Pomoc

Nowe Mitsubishi L200 2020 jest dostępne z 5-letnią gwarancją fabryczną i  nielimitowaną przebiegiem gwarancją Mitsubishi Assistance Package, zapewniającą przez okres 5 lat bezpłatną pomoc 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w przypadku awarii, wypadku, przebicia opony, kradzieży a także, gdy użytkownik zatankuje niewłaściwe lub zanieczyszczone paliwo albo złamie lub zgubi kluczyk.

Polskie salony Mitsubishi Motors oferują także kompleksowy program opieki serwisowej o nazwie MMC Pomoc 24/7- całodobowy program pomocy Assistance dla posiadaczy nowych, jak i używanych aut Mitsubishi. Dzięki całodobowemu centrum pomocy pod numerem telefonu 22 463 19 99 użytkownicy aut Mitsubishi mogą otrzymać szybkie, profesjonalne wsparcie i poradę w przypadku kolizji, czy awarii. Można dzięki temu oszczędzić czas i nerwy, unikając zarazem nieuczciwych propozycji drogiego i nieprofesjonalnego holowania oraz kłopotów związanych z kosztowną, nierzadko nierzetelną naprawą w nieautoryzowanym warsztacie.

 

 

O MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

 

Źródło: infowire.pl


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę