Myli się ten, kto myśli, że każdy cukier jest taki sam. Prawdziwie Polski Cukier jest tylko jeden, co udowadniamy w kampanii, która właśnie wystartowała. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. odświeża trend na polskie wypieki.
1 czerwca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, która ma przypomnieć, że nasze polskie wypieki są wyjątkowe – to skromni bohaterowie codziennych i odświętnych stołów, punkt kulminacyjny każdego rodzinnego spotkania, słodka chwila zapomnienia, a nawet przyczynek do burzliwej dyskusji.
Każdy z nas ma swoje ulubione polskie ciasto: sernik, szarlotkę, makowiec i wiele innych, ale każdy przyrządza je w inny sposób. To, co łączy wszystkie polskie wypieki, to zastosowany do ich stworzenia cukier – Polski Cukier.
– Dlatego właśnie Polski Cukier ma inspirować do odkrywania na nowo słodkiego smaku tradycji i wspierać poczucie dumy z polskich wypieków – wyjaśnia Paweł Piotrowski, Prezes Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
Polski Cukier daje początek polskim wypiekom.
Poza reklamą w telewizji kampania obejmie także reklamy prasowe na łamach ogólnopolskiej prasy kobiecej. W ramach działań wspierających letnią kampanię promocyjną, prowadzone będą liczne konkursy i aktywności na oficjalnym fan page’u marki Polski Cukier na portalu społecznościowym Facebook (https://pl-pl.facebook.com/SekretySlodkiejKuchni/).
***
Krajowa Spółka Cukrowa S.A. powstała w 2002 roku. Jest największym w Polsce i ósmym, co do wielkości, producentem cukru w Europie. Udział KSC S.A. w krajowym rynku cukru wynosi blisko 40 procent. W skład koncernu wchodzi 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice) zlokalizowanych na terenie pięciu województw.
Podstawowy przedmiot działalności Krajowej Spółki Cukrowej S.A. stanowi produkcja i sprzedaż cukru oraz handel wyrobami powstałymi w trakcie jego wytwarzania. Odbiorcami produktów Spółki sprzedawanymi pod marką Polski Cukier są zarówno uznane firmy polskie, jak i renomowane koncerny międzynarodowe.
Biuro prasowe Krajowej Spółki Cukrowej S.A.