Polskie stoisko narodowe na targach Speciality Food w ZEA

8 listopada 2016

Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szuka kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.

Dominują wystawcy z branży słodyczowej, ciastkarskiej, owocowej (z produktami liofilizowanymi), producenci czekolady, soków i syropów owocowych. Targi – określane mianem „małego Gulfood'u” - to okazja do zaprezentowania swojej oferty w Dubaju i szansa na dotarcie do kontrahentów z krajów Zatoki Perskiej.

Na stoisku narodowym ARR swoją ofertę prezentuje 8 wystawców: Arsenal, Elena, Magura Marketing, Mix Expert, Speed Trade International, SPS Handel, Sweet Brands i Victoria Cymes. Przed rozpoczęciem targów przedsiębiorcy uczestniczyli w spotkaniach B2B z przedstawicielami lokalnych i globalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów działających w sektorze HoReCa.

Stoisko odwiedzają nie tylko Arabowie i Hindusi – prężnie działajacy w sferze dystrybucji detalicznej ale i Polacy mieszkający w Dubaju, dla których jest to okazja do skosztowania ojczystych wyrobów. Targi trwają do 10 listopada.

ARR


POWIĄZANE

Aby ograniczyć negatywne skutki zmian klimatu, konieczne jest większe zatrzymywa...

Światowa Organizacja Handlu (WTO) oddaliła w czwartek w postępowaniu odwoławczym...

Na świecie pizza serwowana jest z dodatkami, które są nie do przyjęcia i niszczą...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę