Azoty_Kedzierzyn_4_04_16

Polskie stoisko narodowe na targach Speciality Food w ZEA

8 listopada 2016

Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szuka kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.

Dominują wystawcy z branży słodyczowej, ciastkarskiej, owocowej (z produktami liofilizowanymi), producenci czekolady, soków i syropów owocowych. Targi – określane mianem „małego Gulfood'u” - to okazja do zaprezentowania swojej oferty w Dubaju i szansa na dotarcie do kontrahentów z krajów Zatoki Perskiej.

Na stoisku narodowym ARR swoją ofertę prezentuje 8 wystawców: Arsenal, Elena, Magura Marketing, Mix Expert, Speed Trade International, SPS Handel, Sweet Brands i Victoria Cymes. Przed rozpoczęciem targów przedsiębiorcy uczestniczyli w spotkaniach B2B z przedstawicielami lokalnych i globalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów działających w sektorze HoReCa.

Stoisko odwiedzają nie tylko Arabowie i Hindusi – prężnie działajacy w sferze dystrybucji detalicznej ale i Polacy mieszkający w Dubaju, dla których jest to okazja do skosztowania ojczystych wyrobów. Targi trwają do 10 listopada.

ARR


POWIĄZANE

Senat poparł w czwartek ustawę ułatwiającą rolnikom sprzedaż żywności z własnego...

Rolnicy ze stref objętych ograniczeniami z powodu wystąpienia afrykańskiego pomo...

Copa i Cogeca odrzuciły w środę plany Komisji Europejskiej dotyczące obcięcia o ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę