aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

„Przerzuć się na Romet” – wiosenna kampania marki Romet

29 kwietnia 2019
„Przerzuć się na Romet” – wiosenna kampania marki Romet
Newseria Biznes

„Przerzuć się na Romet” – to hasło wiosennej kampanii najpopularniejszej marki rowerowej w Polsce. Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do postawienia na aktywność fizyczną i wyboru roweru jako podstawowego środka transportu, który jest idealnym rozwiązaniem podczas wiosny i nadchodzącego lata. Wiosenna kampania skupia się na promocji rowerów z kategorii MTB, Cross i Trekking.

- Cieszy nas, że Polacy pokochali rowery i coraz chętniej przesiadają się na nie. Bowiem tym samym potwierdzają, że jest to świetny środek transportu i doskonały sposób na ciekawe oraz aktywne spędzenie wolnego czasu. Wierzymy, że w tegorocznej kampanii dotrzemy z naszym przekazem do konsumentów, których przekona oferta rowerów droższych, ale charakteryzujących się doskonałym stosunkiem ceny do specyfikacji i wysokiej jakości. To naszym zdaniem najlepsza możliwa odpowiedź na rosnące oczekiwania i potrzeby rynku oraz klientów, którzy szukają dobrego sprzętu i stawiają przede wszystkim na jakość. Jednocześnie chcemy edukować i kształtować świadomość konsumencką wszystkich rowerzystów tak, by wiedzieli, jaki rower wybrać i czym się kierować przy jego zakupie – mówi Lidia Grabiec, dyrektor marketingu Arkus & Romet Group.

Tegoroczna odsłona kampanii marki Romet opiera się na wielokanałowych działaniach z obszaru ATL, digital i BTL. Marka ruszyła z intensywną kampanią digitalową – w ciągu dwóch miesięcy, od początku kwietnia do końca maja, zamierza zaznaczać swoją obecność w Internecie z kampanią o charakterze prosprzedażowym, angażując największe zasięgowe media internetowe, platformy sprzedażowe typu ceneo.pl czy Allegro. W dużej części prowadzonej kampanii marka dociera do grupy docelowej za pomocą mediów społecznościowych – Instagrama, Facebooka, YouTube. - To ważny kanał w komunikacji z klientem – podkreśla Lidia Grabiec. Dodatkowo dla wzmocnienia bezpośredniego dotarcia do klienta Romet uruchomił również między innymi platformę www.nowyromet.pl, skierowaną do sklepów współpracujących z marką. Wystarczy, że klient szukający rowerów wpisze miasto, w którym mieszka lub włączy geolokalizację, a mechanizm sam zaproponuje mu sklep, w którym znajdują się promowane w kampanii rowery. 23 kwietnia rozpoczęła się druga odsłona kampanii na nowyromet.pl, polegająca na promocji rowerów z kategorii Cross.

Rowerowy Kwiecień w Radiu ZET z Romet

W tegorocznej kampanii szczególny nacisk położono na promocję marki w Radiu Zet, Antyradiu oraz innych stacjach należących do grupy Eurozet. W ramach trwającej dwa miesiące kampanii wyemitowanych zostanie łącznie ponad 29 tysięcy spotów reklamowych.

Romet – oprócz spotów – stawia także na promocję w ramach cyklu eventów, organizowanych wspólnie z Radiem Zet. W ramach akcji „Rowerowy Kwiecień” w ośmiu polskich miastach – Chełmie, Zamościu, Rzeszowie, Sosnowcu, Łodzi, Supraślu, Siedlcach i Lidzbarku Warmińskim – mieszkańcy mogą odwiedzić plenerowe studia, gdzie można przetestować modele ze wszystkich grup rowerowych występujących w kolekcji 2019 marki Romet, skorzystać z porad doradców serwisowych czy wziąć udział w konkursach, w których do wygrania są rowery i gadżety rowerowe. W kampanii położono także duży nacisk na edukację najmłodszych w miasteczku rowerowym, gdzie można szlifować jazdę na rowerze czy lepiej poznać przepisy ruchu drogowego. Akcja „Rowerowy Kwiecień” rozpoczęła się z początkiem miesiąca, potrwa do 28 kwietnia i zakończy się w Lidzbarku Warmińskim. W ramach całej akcji Romet, wspólnie z Radiem Zet, rozda słuchaczom łącznie 50 rowerów.

Za działania PR na rzecz marki Romet odpowiada 38PR & Content Communication.

 

 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Już za moment rozpocznie się długo wyczekiwany gorący sezon wakacyjny. Z pomocą ...

Nieustannie pojawiają się nowe informacje o przypadkach, w których oszuści wykor...

Wiele osób posiadających rezydencję podatkową Abu Zabi, Dubaju czy innego emirat...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę