aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Rusza nowa mleczna kampania edukacyjna

24 lutego 2016
Rusza nowa mleczna kampania edukacyjna
Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka

Z początkiem roku ruszyła kontynuacja trzyletniego programu „Mam kota na punkcie mleka” realizowanego przez Polską Izbę Mleka przy współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Nowa kampania nosi nazwę "Mamy Kota Na Punkcie Mleka", jej celem jest dalsze budowanie świadomości na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Jak również zadbanie o wzrost konsumpcji. W ramach kampanii zaplanowano działania informacyjno-promocyjne, które mają spowodować, iż kupujący produkty mleczne będą się kierowali ich zaletami, a nie wyłącznie ceną.

 

Kampania opiera się o przekazanie w ciekawej postaci wiedzy na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz produktów mleczarskich. Jak wiemy żywienie jest jednym z najważniejszym czynników środowiskowych wpływających na stan zdrowia i procesy rozwojowe dzieci i młodzieży.


Działania w programie:

 

 

  • BROSZURY INFORMACYJNE wraz z pomocami dydaktycznymi dla nauczycieli

  • CYKL SPOTKAŃ I PRZEDSTAWIEŃ TEATRALNYCH z udziałem mlecznego bohatera

  • GRY I ZABAWY” –gry online

  • KOCIE RYMY MLEKIEM PŁYNĄCE – MLECZNA ENERGIA MNIE WYPEŁNIA” – zadanie konkursowe będzie polegało na wykonaniu pracy plastycznej wraz z krótką formą literacką

  • MOJA MLECZNA LEKCJA – MLECZNA KRONIKA KOTA” – zadanie konkursowe to wykonanie kroniki z konspektem ciekawej lekcji na temat mleka

  • WESOŁE MLECZNE SMAKOŁYKI” – prezentacja przepisu kulinarnego na ulubiony mleczny smakołyk oraz wiele innych działań edukacyjnych.

 

Na stronie kampanii www.kochammleko.pl trwa rekrutacja do mlecznego programu. Jeżeli jeszcze nie macie kota na punkcie mleka? Rejestracja szkoły jest bardzo prosta! Aby przystąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.

 

Kampania jest realizowana przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Akcja trwa do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.

 

Szczegółowe informacje na temat realizacji programu znajdują się na stronie www.kochammleko.pl

Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka


POWIĄZANE

Kampania #PlantHealth4Life powraca! Europa jednoczy swoje wysiłki na rzecz zdrow...

20 maja obchodzimy Światowy Dzień Pszczół. Święto zostało ustanowione przez Orga...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę