cts_ptak_10317

Sertop w Pantografie

1 lutego 2017

SERTOP, będący jednym z największych producentów serków topionych w Polsce, rusza z kolejną kampanią promocyjną wśród żaków. W grudniu tyski producent prowadził kampanię promocyjną wśród warszawskich studentów, tym razem jest w Krakowie.


Od 30 stycznia przez najbliższy tydzień wyroby marki Sertop zaczynają testować krakowscy żacy. W każdym dniu akcji pierwsze 25 osób, dostanie do degustacji miskę gorącej, meksykańskiej zupy z dodatkiem serka topionego, a także liczne gadżety. Degustacja odbywa się w Pantograf Cafe, mieszczącym się w kultowym wagonie tramwajowym GT-6 przy Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej (Al. Jana Pawła II 37), serwującym doskonałą kawę, herbatę, pyszne kanapki, ciepłe dania i przekąski.


- Naszym celem jest zachęcenie żaków do gotowania i pokazanie, że przygotowanie domowego posiłku wcale nie musi być trudne, pracochłonne i kosztowne, a serek topiony jest doskonałą bazą do przygotowania nie tylko kanapek, ale także zup, sosów, a nawet polewy do ciast i ciasteczek – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Działu Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop.

Biuro prasowe SERTOP


POWIĄZANE

Pierwsze spotkanie międzynarodowej grupy roboczej do spraw oceny stanu prawnego ...

21 marca podsekretarz stanu Rafał Romanowski spotkał się z przedstawicielami rol...

Wniosek PO o wyrażenie wotum nieufności wobec ministra środowiska Jana Szyszki t...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę