Advertisement

VI edycja targów China Expo – China Brand Show Poland 2016

13 września 2016
VI edycja targów China Expo – China Brand Show Poland 2016
Newseria Biznes

Już w dniach 15-17 września odbędzie się VI edycja targów China Expo – China Brand Show Poland, czyli jednego z największych wydarzeń w Polsce poświęconych współpracy biznesowej z Chinami. Impreza będzie miała miejsce w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. Odwiedzający będą mieli okazję m.in. do nawiązania kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami z Chin oraz poznania specyfiki funkcjonowania rynku Państwa Środka. Jakie jeszcze atrakcje przygotowali organizatorzy wydarzenia?

China Expo – China Brand Show Poland to cykliczna impreza targowa poświęcona współpracy biznesowej z Chinami. Wydarzenie będzie stanowiło okazję do nawiązania kontaktów handlowych z około 200 producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, którzy będą gościć na imprezie w charakterze wystawców. Na stoiskach zostaną zaprezentowane m.in. produkty oświetleniowe i spożywcze, materiały budowlane oraz osprzęt, elektronika, wyposażenie wnętrz – w tym kuchni i łazienek, artykuły gospodarstwa domowego, części samochodowe oraz upominki. Patronat nad targami objęło m.in. Ministerstwo Rozwoju, Krajowa Izba Gospodarcza, czy Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce.

Program dla Branżowych Odwiedzających

Organizatorzy VI edycji targów China Expo – China Brand Show Poland przygotowali specjalny Program dla Branżowych Odwiedzających. Przedsiębiorcy zainteresowani nawiązaniem współpracy z Chinami, którzy pojawią się podczas wydarzenia, otrzymają bezpłatny lunch oraz katalog, w którym znajdą spis zainteresowanych współpracą wystawców. Warunkiem koniecznym do zakwalifikowania się do Programu jest dokonanie pełnej rejestracji online lub na miejscu jako firma – według danych na wizytówce lub pieczątce – oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych, potwierdzonych minimum 5 wizytówkami.

Bogaty program konferencji

Odwiedzający targi China Expo – China Brand Show Poland będą mogli poznać specyfikę funkcjonowania chińskiego rynku oraz uzyskać pomoc w znalezieniu partnera biznesowego w Państwie Środka. Osoby, które wezmą udział w wydarzeniu, będą miały również możliwość uczestnictwa w bezpłatnych konferencjach poświęconych m.in. tematyce zagrożeń i pułapek związanych z importem z Chin oraz sposobom ich unikania, metodom weryfikacji kontrahentów z Państwa Środka, największym błędom popełnianym podczas transportu z Azji, a także kwestiom związanym z rejestrowaniem znaku towarowego przy imporcie oraz eksporcie i przygotowaniami do bezpiecznej współpracy z przedsiębiorcami z Chin.  Konferencje zostaną poświęcone również szansom polskiego eksportu do Państwa Środka oraz azjatyckiej etykiecie biznesowej.

Atrakcje dla miłośników kultury Chin

Organizatorzy wydarzenia zapewnią na miejscu szereg atrakcji nawiązujących do tradycji i kultury Orientu. Wśród nich znajdzie się m.in. specjalność prowincji Shanxi, czyli widowiskowa technika ugniatania, wyrabiania oraz cięcia makaronu połączona z degustacją potraw oraz pokazy tradycyjnej muzyki Państwa Środka granej na oryginalnych chińskich instrumentach, warsztaty kaligrafii oraz chińska gra GO. Odwiedzający targi będą mogli również wziąć udział w bezpłatnej lekcji języka chińskiego.

Wstęp na VI edycję targów China Expo – China Brand Show Poland, po dokonaniu rejestracji na stronie www.china-expo.pl, jest bezpłatny. 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Od 10 kwietnia rolnicy, w tym właściciele sadów, mogą ubezpieczać uprawy na korz...

Sejmowa komisja rolnictwa odrzuciła w czwartek dwa poselskie projekty nowelizacj...

Europejska Sieć na rzecz Zrównoważonego Rozwoju (European Sustainable Developmen...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę