aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Wirtualny ankieter bada opinie klientów PZU

20 lipca 2022
Wirtualny ankieter bada opinie klientów PZU
pixabay

PZU wdrożył innowacyjny system badania opinii klientów. Po kontakcie z infolinią, klienci firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera. Rozwiązanie, w swojej autorskiej technologii, opracowała należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center.
PZU jako lider rynku ubezpieczeń cieszy się zaufaniem milionów osób, co zobowiązuje do ciągłego rozwoju oferty i dostosowywania usług do zmieniających się potrzeb klientów i rynku. Dlatego największy polski ubezpieczyciel systematycznie wdraża nowoczesne, cyfrowe narzędzia oraz rozwiązania oparte o zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wyznaczając na tym polu nowe trendy.

- Primebota wykorzystujemy do realizacji badań satysfakcji. Voicebot dzwoni do osób, które wcześniej kontaktowały się z Infolinią i zbiera opinie na temat jakości obsługi klienta w PZU. W 2021 roku zrealizowaliśmy pilotażowo pierwszy tego typu projekt. Jego wyniki były bardzo obiecujące, dlatego badanie z użyciem bota wdrożyliśmy na stałe w jednym z procesów i myślimy o poszerzeniu jego zakresu o kolejne obszary – mówi Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU.

Dzięki zastosowaniu technologii opracowanej przez spółkę Voice Contact Center, klienci PZU mogą przekazać wirtualnemu rozmówcy opinie i uwagi na temat świadczonych usług. Co ważne, Primebot na początku rozmowy informuje, że nie jest człowiekiem, a wirtualnym konsultantem.

- Primebot to świetne narzędzie do realizacji krótkich i prostych ankiet satysfakcji klienta. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie zależy nam na szybkim dotarciu do odbiorcy. Primebot w jeden dzień wykonuje pracę nawet 100 ankieterów – dodaje Anna Kowalska, Kierowniczka Zespołu Wiedzy o Kliencie w PZU.

Dzięki nowemu rozwiązaniu, system badania opinii klientów jest w pełni zautomatyzowany, co zwiększa jego wydajność i umożliwia znacznie szybszy dostęp do potrzebnych danych. Dynamiczne skalowanie ankiet przez Primebota umożliwia wykonywanie nawet 1000 połączeń jednocześnie niezależnie od pory dnia czy okoliczności.


POWIĄZANE

Ochrona fungicydowa  stała się podstawowym zabiegiem w agrotechnice uprawy zbóż ...

Nieustannie pojawiają się nowe informacje o przypadkach, w których oszuści wykor...

Już za moment rozpocznie się długo wyczekiwany gorący sezon wakacyjny. Z pomocą ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę