aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

DEUTZ-FAHR serii 5DF/DS/DV TTV Stage V – niekwestionowany lider w sadzie

7 czerwca 2022
DEUTZ-FAHR serii 5DF/DS/DV TTV Stage V – niekwestionowany lider w sadzie

Nowe modele 5DF/DS/DV Stage V z napędem bezstopniowym TTV to idealny wybór nie tylko do sadu, winnicy, może to być także maszyna do prac zwiąanych z architekturą krajobrazu. Co więcej, wyposażenie i parametry sprawiają, że świetnie radzi sobie także w firmach komunalnych. Nowa seria 5DF/DS/DV TTV Stage V maksymalizuje wydajność prac, oferując przy tym niezrównaną precyzję sterowania. Nigdy dotąd w ciągniku specjalistycznym nie zastosowano tak wielu zaawansowanych rozwiazań technicznych. Wszystko to dla uzyskania znakomitych osiągów i najwyższego poziomu komfortu i bezpieczeństwa. Stopień zaawansowania technologicznego i duża ergonomia nowych modeli 5DF/DS/DV TTV Stage V maksymalizują wydajność ogólną ciągnika.

 

Oznaczenia modeli informują o szerokości całkowitej ciągnika. Modele serii 5DF TTV są największe w gamie i mają szerokość 1,6 metra. Modele 5DS TTV to ciągniki o szerokości całkowitej 1,3 metra. Najwęższa seria 5DV TTV oferuje szerokość zewnętrzną wynoszącą 1,15 metra. Podane szerokości dotyczą standardowych ustawień kół. W każdym przypadku możliwa jest regulacja rozstawu kół. Niezależnie od wersji – nowe modele ciągników sadowniczych zapewniają bardzo małą średnicę zawracania, co jest szczególnie przydatne w pracach w sadzie.

 

Kompaktowe, 3- i 4-cylindrowe silniki FARMotion 35 i 45 Stage V są jeszcze mocniejsze i bardziej ekonomiczne niż ich poprzednia generacja. Silniki wyposażono w układ wtryskowy Common Rail o maksymalnym ciśnieniu wtrysku do 2000 bar, wtryskiwacze z 7-otworkowymi dyszami, elektronicznie sterowany wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym, filtr powietrza PowerCore wykonany w technologii nano-włókien. Funkcja Boost zapewnia dodatkową moc w określonych warunkach roboczych. Zwarty układ oczyszczania spalin umożliwił zachowanie takich samych wymiarów zewnętrznych ciągnika, jak w przypadku poprzedniej generacji tych modeli, wyposażonych w silniki Stage III B. Zapewnia to doskonałą widoczność z fotela operatora. Nowa generacja modeli zapewnia także wyższy niż dotychczas moment obrotowy i moc. Najmocniejszy z modeli oferuje moc maksymalną wynoszącą nawet 126 KM przy uruchomionej funkcji Boost.

 

Układ napędowy TTV płynnie przenosi napęd na koła w każdych warunkach. Maksymalna prędkość jazdy 40 km/h jest osiągana przy obrotach silnika zredukowanych do poziomu 1570 obr./min. Na podłokietniku zintegrowanym z fotelem operatora, zamontowano joystick MaxCom, który umożliwia sterowanie funkcjami układu napędowego, hydrauliki i podnośnika przy użyciu jednej ręki. Bogata oferta konfiguracji WOM zapewnia niezrównaną wszechstronność i wydajność ciągnika we współpracy z maszynami aktywnymi. Wymienne końcówki wałka WOM, funkcja AutoWOM do automatycznego włączania i wyłączania napędu wałka w zależności od położenia ramion podnośnika tylnego oraz modulowany start wałka należą do wyposażenia standardowego. Ciągniki są standardowo wyposażone w trzy prędkości WOM: 540-540ECO-1000 obr./min, natomiast w opcji dostępny jest WOM synchro oraz przedni WOM o prędkości 1000 obr./min.

 

Modele nowej serii 5DF/DS/DV TTV Stage V wyposażono także w nowoczesne osie przednie oraz układy hamulcowe. Opcjonalna, hydropneumatyczna, amortyzowana oś wielo-wahaczowa z aktywnym systemem tłumienia drgań, zapewnia niezrównany komfort jazdy i stabilność ciągnika w trakcie jazdy. Układ sterowania obejmuje funkcję Anti-Dive, która zapobiega nagłemu pochylaniu się ciągnika do przodu podczas hamowania, oraz Anti-Roll, która automatycznie dostosowuje ciśnienie w siłownikach układu amortyzacji podczas pokonywania zakrętów. W standardzie montowane są hamulce tarczowe w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Układ hamulcowy PowerBrake zasila olej przekładniowy pod wysokim ciśnieniem. Napęd na cztery koła oraz pełna (100%) blokada mechanizmów różnicowych, sterowane są elektrohydraulicznie za pomocą przycisków.

 

Wydajny układ hydrauliczny wyposażony jest w zależności od wersji w pompę zębatą o stałej wydajności 84 l/min lub pompę tłoczkową o zmiennej wydajności Load-Sensing do 100 l/min. Pompa LS zapewnia wydatek oleju na poziomie 70 l/min już przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej zaledwie 1350 obr./min, co umożliwia efektywną pracę z maszynami napędzanymi hydraulicznie, wymagającymi dużej ilości oleju nawet przy niższych obrotach silnika. Ciągniki mogą być wyposażone w maksymalnie 5 obwodów z tyłu, 4 obwody centralne o dużym wydatku oleju (przy słupku kabiny z przodu) i 3 dodatkowe obwody zdublowane z tyłu. Wszystkie obwody sterowane są elektronicznie za pomocą przełączników. Wszystkie oferują możliwość regulacji wydatku i czasu podawania oleju. Wszystkie modele standardowo wyposażono w gniazda wolnego powrotu oleju. W ciągnikach wyposażonych w pompę Load-Sensing, oferowany jest układ Power Beyond. Tylny podnośnik sterowany elektronicznie wyposażono dodatkowo w przyciski sterowania na lewym, tylnym błotniku. Tylny podnośnik posiada również aktywną funkcję amortyzacji drgań. W modelach serii 5DF TTV podnośnik oferuje udźwig 3800 kg, natomiast węższe modele 5DS TTV i 5DV TTV posiadają podnośnik o udźwigu 2600 kg. Opcjonalny podnośnik przedni ma udźwig 1500 kg.

 

Do wyboru są 3 wersje kabiny. Wszystkie mają konstrukcję czterosłupkową i w zależności od modelu, różnią się szerokością i wysokością błotników. Wszystkie warianty kabin oferują ergonomicznie zaprojektowane i wyjątkowo wygodne stanowisko pracy operatora. Całkowicie płaska podłoga zwiększa przestrzeń. Deska rozdzielcza z wyświetlaczem regulowana jest razem z kołem kierownicy, co zapewnia optymalną widoczność wyświetlacza InfoCentrePro. Dla użytkowników oczekujących najwyższego poziomu technologii dostępny jest również 8-calowy iMonitor. Nowe kabiny dostępne są z systemem filtracji kategorii 4 zapewniającym skuteczną ochronę podczas wykonywania zabiegów ochrony roślin pestycydami, a nowy dach z otwieranym panelem tylnym gwarantuje dobry podgląd na uniesiony podnośnik z paletą.

 

Nowa seria 5DF/DS/DV TTV Stage V dostępna jest z dużym wyborem produktów i usług cyfrowych, które sprawiają, że praca jest nie tylko bardziej wydajna, ale także mniej męcząca. Nowa seria 5DF/DS/DV TTV Stage V, może być wyposażona w takie funkcje, jak w pełni zintegrowane systemy rolnictwa precyzyjnego z automatycznym prowadzeniem czy obsługę maszyn z wykorzystaniem standardu komunikacji ISOBUS. Dodatkowo dostępna jest fabryczna aplikacja do zarządzania danymi i zarządzania flotą.

 

Nowe modele serii 5DF/DS/DV TTV Stage V są w aktualnej ofercie Autoryzowanych Dealerów marki Deutz-Fahr na terenie kraju. Przedstawiciele handlowi, korzystając z zaawansowanego konfiguratora przygotowują oferty, dopasowane do indywidualnych wymagań klientów. Bogato wyposażone, zaawansowane technicznie modele 5DF TTV Stage V dostępne są w cenie od 293 000 złotych netto.

Link do strony www: KLIKNIJ LINK


Informacja o DEUTZ-FAHR

DEUTZ-FAHR to czołowa niemiecka marka, twórca wiodących nowoczesnych technologii dla rolnictwa . Gama modeli DEUTZ-FAHR to świadectwo kierunku, w którym zmierza nowoczesne rolnictwo. Produkcja, którą charakteryzuje myślenie w kategoriach wydajności i uniwersalności, opiera się w znacznym stopniu o wewnętrzną produkcję. DEUTZ-FAHR to ciągniki i kombajny o sprawdzonej jakości i osiągach. Gama modeli obejmuje ciągniki rolnicze z silnikami o mocy od 50 do 340KM i kombajny zbożowe o mocy do 395KM. Serce marki DEUTZ-FAHR znajduje się w Lauingen (Niemcy), gdzie w najnowocześniejszym w Europie zakładzie produkowane są wysokowydajne ciągniki, mające zaspokajać potrzeby rolników na całym świecie.

www.deutz-fahr.com

 

Informacje o SDF

SDF to międzynarodowy koncern z siedzibą we włoskim Treviglio (BG), jeden z wiodących na świecie producentów ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych i silników wysokoprężnych. Prowadzi dystrybucję swoich produktów pod markami DEUTZ-FAHR, Same, Lamborghini Trattori, Hürlimann i Grégoire. Gama ciągników obejmuje modele o mocy od 50 do 336 KM, zaś gama kombajnów zbożowych – modele z silnikami o mocy do 395 KM. Na przestrzeni prawie stuletniej historii firma była jednym z głównych motorów napędowych mechanizacji sektora rolniczego, inicjatorem procesu internacjonalizacji oraz siłą napędową cyfrowej transformacji rolnictwa. Obecnie produkuje „inteligentne ciągniki” dla zwiększenia ich wydajności w kontekście Rolnictwa 4.0. Grupa SDF posiada 8 zakładów produkcyjnych, 13 oddziałów, 2 spółki joint venture i jest reprezentowana przez 155 importerów oraz ponad 3100 dealerów. Koncern zatrudnia łącznie ponad 4000 pracowników na całym świecie. W 2021 r. Grupa odnotowała przychód o wartości 1481 mln Euro oraz EBITDA na poziomie 10,8%. www.sdfgroup.com

 

Biuro prasowe DEUTZ-FAHR Polska


POWIĄZANE

Już za moment rozpocznie się długo wyczekiwany gorący sezon wakacyjny. Z pomocą ...

Nieustannie pojawiają się nowe informacje o przypadkach, w których oszuści wykor...

Wiele osób posiadających rezydencję podatkową Abu Zabi, Dubaju czy innego emirat...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę