aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Klienci kontra banki

3 sierpnia 2004

Od początku roku do końca lipca do arbitra bankowego wpłynęło 450 spraw dotyczących spornych kwestii między bankami a ich klientami. Najwięcej skarg dotyczyło kredytów.

Coraz częściej zapadają rozstrzygnięcia na korzyść konsumentów, ich udział wynosi 48 proc. W zeszłym roku ten odsetek był niższy – 38 proc. Wnioski są coraz lepiej przygotowane pod względem merytorycznym. Wynika to m.in. z faktu, że w wielu przypadkach klientów reprezentują rzecznicy konsumentów. Średnia wartość sporu wynosi 2923 zł, a przeciętny czas rozpatrywania wniosków to 40 dni.


POWIĄZANE

- Usprawnione prace legislacyjne: mniej konfliktów kompetencyjnych i lepsze mech...

Metan: Parlament przyjmuje nowe prawo mające na celu ograniczenie emisji z sekto...

Eurodeputowani opowoedzieli się wczoraj na sesji plenarnej Parlamentu Europejski...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę