aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Gmina Fair Play

3 lipca 2003

Szanowni Państwo!

Informujemy, że zakończył się właśnie I etap weryfikacji II edycji konkursu i programu certyfikacyjnego "Gmina Fair Play" - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji.

Krajowa Izba Gospodarcza oraz jej Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym od ponad 10 lat prowadzą szeroko zakrojoną akcję promowania rzetelności i uczciwości w działalności gospodarczej. Konkurs "Gmina Fair Play" jest kontynuacją tych działań. Inicjatywa ta jest skierowana do najmniejszych a jednocześnie podstawowych jednostek administracji w Polsce - gmin.

W tym roku konkurs objął swym całą Polskę. Do udziału w tegorocznej edycji zgłosiły się 62 gminy. Pierwsza weryfikacja wyłoniła 45 gmin. Pierwsza weryfikacja wyłoniła 45 gmin. Nadesłane przez nie ankiety, zawierajęce prezentację gminy, zostały pozytywnie ocenione (minimum 72 punkty na 100 możliwych) i tym samym zostały one zakwalifikowane do II etapu konkursu. Przed nimi kolejny etap audyty wewnątrz gminy oraz badania inwestorów.

Z ogromną przyjemnością informujemy, że gminy Święta Katarzyna, Wrocław, Dzierżoniów, Bolesławiec oraz Jelcz-Laskowice uzyskały nominację do II etapu ogólnopolskiego konkursu "Gmina Fair Play". W ramach weryfikacji w II etapie niebawem zostanie na ich terenie przeprowadzony audyt certyfikacyjny.

Gmina Fair Play:

  • dąży do wypracowania jak najlepszych standardów dla prowadzenia zarówno małych jaki i dużych przedsięwzięci gospodarczych i inwestycyjnych.
  • zapewnia szybkość i sprawność obsługi inwestorów; pracownicy urzędu są dobrze przygotowani merytorycznie a zarząd gminy umiejętnie podejmuje prawidłowe i korzystne dla gminy decyzje.
  • umiejętnie promuje zarówno samą gminę, jak i inwestycje podejmowane na jej terenie.

Dlaczego warto starać się o uzyskanie tytułu "Gmina Fair Play":

  • jest ono rekomendacją Krajowej Izby Gospodarczej, największej organizacji zrzeszającej przedsiębiorców
  • potwierdzeniem wysokich standardów obsługi inwestorów w gminie – przyjaznego podejścia, rzetelności, sprawności obsługi, bardzo dobre przygotowanie urzędników gminy do negocjacji z nowymi inwestorami;
  • identyfikuje i promuje gminy przyjazne dla inwestorów;
  • podnosi konkurencyjność gminy (dzięki rozpoznaniu potrzeb inwestorów) i ułatwia kontakty z inwestorami;
  • promuje inwestycje przyjazne dla środowiska i przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • promuje współpracę pomiędzy biznesem i gminami;
  • zwiększa zainteresowanie inwestorów i mediów gminą;
  • stwarza pozytywny wizerunek skutecznych władz samorządowych;
  • zapewnia skuteczną wymianę informacji pomiędzy gminami o metodach promocji inwestycji

Szczegółowe Informacje: Paulina Bednarz, biuro konkursu "Gmina Fair Play" O/ Warszawa, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa tel. 022 630 98 01-04 fax. 022 826 25 98 e-mail: pbednarz@fairplay.pl info@fairplay.pl www.fairplay.pl


POWIĄZANE

Klienci Poczty Polskiej mogą skorzystać z nowej usługi dotyczącej przesyłek reje...

Oficjalnie zostało potwierdzone, że Rada Nadzorcza Krajowej Grupy Spożywczej w d...

Krajowa Rada Izb Rolniczych informuje, że jest organizatorem wypoczynku letniego...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę