KAMPANIA „5 PORCJI WARZYW, OWOCÓW LUB SOKU” PRZYNOSI EFEKTY

23 lutego 2016
KAMPANIA  „5 PORCJI WARZYW, OWOCÓW LUB SOKU” PRZYNOSI EFEKTY

Wielokrotnie na łamach naszych opracowań wspominaliśmy o trwającej od kilu lat kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Celem tej realizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej jest przede wszystkim zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po te zdrowe produkty.

I chociaż spożycie warzyw, owoców i soków w naszym kraju jest ciągle poniżej zaleceń ekspertów ds. żywienia, to wraz z zakończeniem ubiegłorocznej, czwartej już edycji kampanii widać, że działania przynoszą pozytywne efekty. Po raz pierwszy od wielu lat wzrosła liczba Polaków sięgających po warzywa, owoce i soki.

Jak wynika z najnowszych danych, w 2015 roku wzrosła przede wszystkim liczba Polaków regularnie sięgających po soki. W 2015 roku kampania prowadzona była w prasie, Internecie, radiu i telewizji.
Przez cały rok Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków dzieliło się wiedzą z zakresu prawidłowo zbilansowanej diety oraz mierzyło się z mitami funkcjonującymi na temat soków, zachęcało i podpowiadało jak w praktyce dnia codziennego stosować zasady zdrowego odżywiania.

FAMMU/FAPA na podstawie: KUPS


POWIĄZANE

Zgodnie z prognozą IGC (International Grains Council) z 29.08.2019 światowa prod...

Zgodnie ze wstępnym szacunkiem GUS z 31.07.2019, tegoroczne zbiory owoców wynios...

Polska Izba Mleka (PIM) wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów, k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę