informacje
o stosowaniu
® zarejestrowana nazwa ADAMA Polska

Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Zwróć uwagę na zwroty wskazujące rodzaj zagrożenia oraz przestrzegaj środków bezpieczeństwa zamieszczonych w etykiecie.

Fundusz Promocji Mleczarstwa

24 sierpnia 2004

Dopiero pod koniec września lub października można się spodziewać rozstrzygnięcia przetargu na kampanię promocyjno-reklamową, której celem ma być wzrost spożycia artykułów mleczarskich.

Pieniądze na ten cel - około 16 mln zł - będą pochodziły z Funduszu Promocji Mleczarstwa. Na Fundusz Promocji Mleczarstwa idzie 0,1 grosza z każdego skupionego litra mleka w kraju. 0,1 grosza to wprawdzie niedużo, ale biorąc pod uwagę wielkość skupu zdążyło się już uzbierać prawie 30 mln zł, z czego połowa pójdzie na kampanię reklamową.

Agencja Rynku Rolnego prowadzi w tej sprawie negocjacje z czterema firmami. "W zależności od tego czy w przetargu niezadowoleni będą składać protesty i odwołania, czy nie. Przewidujemy, że umowa z firmą może zostać podpisana bądź pod koniec września bądź pod koniec października" - powiedział prezes ARR Roman Wenerski.

Ponieważ w grę wchodzą ogromne pieniądze możemy być pewni, że agencje reklamowe, które przegrają przetarg będą odwoływać się od decyzji komisji. Umowa zostanie więc podpisana dopiero pod koniec października, a samą kampanię reklamową w mediach zobaczymy za następne kilka miesięcy.

Jednak zdaniem przedstawicieli branży mleczarskiej lepiej późno niż wcale. Z jak najszybszego rozstrzygnięcia przetargu powinni być zadowoleni zwłaszcza szefowie małych i średnich zakładów mleczarskich. "Myślę, że skorzystają bardziej mali i średni producenci, mniej duzi, bo płacą duże pieniądze, a konkretnie nie promuje się produktów tych dużych producentów. No ale jednak promuje się produkt mleczarski" - uważa prezes OSM Spomleka Szczepan Skomra

Największymi przeciwnikami Fundusz Promocji Mleczarstwa byli szefowie największych spółdzielni mleczarskich w kraju, którzy na jej konto wpłacają najwięcej. Uważali oni, że te pieniądze lepiej było wydać na reklamę konkretnych produktów ich firm, a nie wspieranie kampanii promującej spożycie artykułów mleczarskich.


POWIĄZANE

Jako społeczeństwo rozwijające się dopiero od niedawna poczuliśmy konieczność db...

GMO (organizmy modyfikowane genetycznie) - powstają sztucznie na skutek wprowadz...

Celem standardu Polskiej Izby Mleka  (PIM) „Bez GMO”  jest promocja najlepszych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę