OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

MLEKOVITA 12 najcenniejszą polską marką 

8 czerwca 2005

Marka „MLEKOVITA” znalazła się na 12 miejscu w opublikowanym dziś przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu 180 najcenniejszych polskich marek.

Wartość marki wyceniono na 450,7 mln zł. Tym samym marka „MLEKOVITA” awansowała o 6 pozycji, z 18 miejsca w roku ubiegłym. Wartość sprzedaży licencjonowanej wyniosła ponad 1.000 mln zł. Na podkreślenie zasługuje fakt, że „MLEKOVITA” wzorem roku ubiegłego, okazała się najdroższą marką na Podlasiu.

Natomiast w rankingu mocy marek, będącej miarą efektywności zarządzania, w segmencie produktów żywnościowych „MLEKOVITA” uplasowała się na 28 pozycji, ze wskaźnikiem mocy marki 514 (w roku 2004 – 443).

„MLEKOVITA” została uznana również za 79 najsilniejszą markę 2005, z oceną punktową siły marki w wysokości 50,6.

„Rzeczpospolita” przygotowała ranking wartości polskich marek wspólnie z firmą doradczą Ernst&Young już po raz drugi. W zestawieniu zostały wykorzystane nie tylko informacje z przedsiębiorstw, ale także wyniki badania postrzegania marek wśród polskich konsumentów. Łączna wartość 180 najcenniejszych polskich marek przekracza 26 mld zł. Najdroższa z nich to ciągle Telekomunikacja Polska.


POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę