OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

USA: Arla Foods i jej marka Castello wchodzą na scenę filmową

9 października 2015
Marka serowa premium Castello rozpocznie swoją globalną kampanię wraz z filmem „Burnt” (Spalony), w którym pierwszoplanowe role zagrają Bradley Cooper i Sienna Miller, a w pozostałych rolach wystąpi Emma Thompson. Film wejdzie na ekrany w październiku. Obecność sera marki Castello jest możliwa dzięki umowie producenta sera oraz studia filmowego Weinstein Company. Bradley Cooper gra w nim szefa kuchni Adama Jonesa, który aspiruje do uzyskania trzeciej gwiazdki Michelin w swojej nowej restauracji.

Dla marki Castello udział w filmie ma wesprzeć sprzedaż w Stanach Zjednoczonych, Australii i Skandynawii. Promocja sera będzie połączona z promocją filmu. To największa akcja promocyjna Arla Foods w USA – mówi Francesco Leone, Wiceprezes, odpowiedzialny za markę Castello w Arla Foods.

Obecnie sery Castello są sprzedawane w 80 krajach świata, a najwięcej sprzedaje się ich w Niemczech, Skandynawii i USA. Kampania obejmie kontynent północnoamerykański, Europę, Azję i Bliski Wschód.

Ser Castello po raz pierwszy wyprodukowano w Danii w 1893 roku. Produkowany jest w Danii, Szwecji i Niemczech. Najlepiej sprzedają się Castello Creamy Blue, Castello Höhlenkäse, Castello Danish Blue, kremowe serki dekorowane Castello z ananasem, dalej Castello Havarti, Castello Cheddar i Castello Creamy White.

POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę