Advertisement

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach pracuje z zyskiem

24 lutego 2016
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach pracuje z zyskiem

Produkty Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach cieszą się coraz większym powodzeniem u klientów. Tylko w grudniu 2015 przychody ze sprzedaży wzrosły o 17% w stosunku do analogicznego okresu rok temu. W styczniu 2016 roku było podobnie, przychody były większe o 16,5%. Co więcej, mimo bardzo trudnego okresu dla branży mleczarskiej, spółdzielnia w Piaskach zamknęła 2015 rok z zyskiem.

Dodatnie wyniki finansowe pozwoliły wzmocnić obecność OSM w Piaskach na wysoko konkurencyjnym rynku mleczarskim. - Aktualnie skupujemy około 32 tysięcy mleka dziennie, które pochodzi z ponad dwustu gospodarstw. Dynamika skupu jest dodatnia, a my płacimy za mleko powyżej średniej krajowej, co zaowocowało zwiększeniem liczby dostawców. Dynamiczny rozwój pozwala nam na kolejne inwestycje oraz wprowadzanie do oferty nowych produktów. Tylko w pierwszym kwartale tego roku zamierzamy wydać łącznie 700 tysięcy złotych na inwestycje i prace modernizacyjne w zakładzie - mówi Mirosław Domański, Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.

Znaczący wpływ na wynik finansowy spółdzielni miało również wprowadzenie do oferty twarogu śmietankowego Premium, zawierającego 16 procent cennego i zdrowego tłuszczu mlecznego. Za swój niepowtarzalny smak, jak również wysokie walory jakościowe, produkt został doceniony na Dniu Twaroga i Twarożków, Śmietany i Śmietanki podczas XXIV Targów Mleczarskich MLEKO - EXPO 2015 w Warszawie, jak również uplasował się w pierwszej piątce laureatów w konkursie Dziennika Wschodniego Lubelskie ze smakiem.

Pomimo niekorzystnych tendencji cenowych na rynku artykułów mleczarskich udało nam się zakończyć rok z zyskiem. W planach mamy kolejne działania zarówno wizerunkowe jak i marketingowe, które opracowujemy w odpowiedzi na aktualne potrzeby branży oraz konsumentów. Obecnie odświeżyliśmy nasze logo, jednocześnie zachowując przekaz o naszej długoletniej tradycji. Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie – mówi Andrzej Grochoła, Specjalista ds. Marketingu z OSM w Piaskach.

Forum Mleczarskie


POWIĄZANE

Wraz z ruszeniem wegetacji wiosennej rzepaku ozimego następuje wznowienie presji...

CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin, poszerzył swó...

Chiny to ważny dla Polski rynek wymiany handlowej, którego wartość szacuje się w...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę