A_BIO_AGRO_950

Agencja dotPR wypromuje zdrową żywność marki KUPIEC

10 marca 2016
Agencja dotPR wypromuje zdrową żywność marki KUPIEC

Z początkiem marca, agencja dotPR rozpoczęła kompleksowe działania public relations dla marki KUPIEC, jednego z największych producentów zdrowej żywności w Polsce.

W ramach współpracy, agencja dotPR będzie odpowiedzialna za realizację i obsługę kompleksowej komunikacji marki, w tym: bieżące relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, wsparcie wydarzeń dla mediów, obsługę projektów wizerunkowych i kampanii marketingowych. Agencja zajmie się także obsługą  programu edukacyjnego Kupca, Zdrowe Nietrudne, który promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród uczniów szkół podstawowych z całej Polski.

Działania PR dla marki KUPIEC poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Bartoszczyk (Senior PR Manager), która pracowała m.in. dla takich marek, jak: Halls, Wydawnictwo Bauer, Plusssz Up, ING Bank Śląski, Walutomat.

Współpraca ma charakter stały. Agencja dotPR została wybrana w toku przetargu ofertowego. 

Informacje o firmie

infowire.pl


POWIĄZANE

W dniach 2–4 grudnia 2025 roku w Ptak Warsaw Expo odbędą się Międzynarodowe Targ...

Wygląda na to, że Bruksela na razie spanikowała i Parlament Europejski wycofuje ...

Zarząd Tarczyński S.A. podjął decyzję o odstąpieniu od przeprowadzenia oferty pu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę