A_TSW_2026_950

4 mln euro na promocję polskich jabłek na Wschodzie

5 stycznia 2016

W 2012 roku ma się rozpocząć trzyletnia kampania promująca polskie jabłka. Jej budżet oszacowano na 4 mln euro. Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej rozpisał przetarg nieograniczony na agencję, która zajmie się przygotowaniem akcji, jej kreacją i opracowaniem kosztorysu.
Działania będą prowadzone w Rosji i na Ukrainie, Polska jest tam największym dostawcą jabłek. Celem działań jest utrzymanie dotychczasowego poziomu sprzedaży tych owoców i walka z rosnącą konkurencją z Chin.

 


POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę