OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

874 mln zł na energetyki

22 stycznia 2015
,,Rzeczpospolita'' podała, że w okresie od listopada 2013 r. do października 2014 r. Polacy wydali na energetyki łącznie 874 mln zł. To o 10,5 proc. więcej, niż przed rokiem - wynika z danych Nielsena.
Najpopularniejszym napojem energetycznym pod względem procentowych udziałów w sprzedaży (dane za październik 2014 r.) jest Black (19,1 proc.). Na drugim miejscu plasuje się Red Bull (17,6 proc.), a na trzecim Tiger, który ma 12 proc. udziałów w rynku. Na pozostałe energetyki przypada 51,3 proc. rynku.

Marki energetyków plasują się jednak daleko, jeśli porównamy ich wartość z wartością pozostałych polskich marek napojowych. Warty 37,4 mln zł Black oraz Tiger (o wartości 27,8 mln zł) plasują się w tyle za pierwszym w zestawieniu Tymbarkiem (466,9 mln zł), a także markami Żywiec Zdrój (428,6 mln zł) i Kubuś (188,8 mln zł). Dane te pochodzą z rankingu marek "Rzeczpospolitej" z 2014 r.


POWIĄZANE

Nie każda data w kalendarzu ma duszę. Ale 3 maja – ma. Jest jak stary portret w ...

Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej – Biało-Czerwona Symfonia Tożsamości   2 m...

W dobie rosnącej popularności gamingu wśród młodzieży, wybór odpowiedniego kompu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę