A_TSW_2026_950

Dla klientów ważniejsze są blogi niż reklama

15 listopada 2006

Przy podejmowaniu decyzji o zakupach Europejczycy bardziej liczą się z opiniami autorów blogów niż informacjom zwartym w reklamach telewizyjnych - wynika z badań instytutu Ipsos Mori.

Jak podał w poniedziałek Presserwis, najczęściej do blogów sięgają Francuzi - 90 proc. respondentów. W pozostałych badanych krajach Europy Zachodniej średnia wynosi 50 proc.

Co trzeci badany Europejczyk przyznał, że zrezygnował z planowanego zakupu po przeczytaniu negatywnej opinii w blogu, a 52 proc. dało się nakłonić do zakupu dzięki rekomendacji autorów internetowych dzienników.

Informacjom w blogach wierzy prawie 1/4 ankietowanych (24 proc.), tymczasem reklamie telewizyjnej - 17 proc., a reklamie w e-mailach - 14 proc.


POWIĄZANE

Węgry od ponad dwóch dekad konsekwentnie utrzymują status kraju wolnego od GMO. ...

Biotechnologia w Turcji: prawo, bariery i perspektywy Od ponad dekady Turcja utr...

Hiszpania od ponad dwóch dekad jest największym producentem roślin genetycznie m...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę