A_TSW_2026_950

Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej

3 grudnia 2015
Departament Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów rozpoczął rekrutację do nowego projektu systemowego pn. „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej”. Projekt  ten adresowany do jednostek administracji rządowej na szczeblu województwa i powiatu, realizujących zadania w zakresie obsługi przedsiębiorców, a jego  celem jest  przede wszystkim wdrożenie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania jakością i komunikacji z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym.
Formularz zgłoszeniowy i szczegółowe informacje  o projekcie dostępne są na stronie internetowej www.dsc.kprm.gov.pl

W przypadku zainteresowania udziałem w projekcie zgłoszenie należy przesyłać drogą elektroniczną do dnia 12 kwietnia 2013 r. wypełniając formularz i odsyłając go na adres:usprawnienia.pokl@kprm.gov.pl



POWIĄZANE

W porozumieniu z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi (MRiRW) Bank Gospodarstwa...

Bruksela, 10 grudnia 2025 r. – Europejscy rolnicy, spółdzielnie, przetwórcy żywn...

Waszyngton, D.C., 10 grudnia 2025 r. – Sekretarz Rolnictwa USA Brooke L. Rollins...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę