A_TSW_2026_950

Eko-promocja

31 października 2006

Jeszcze w tym roku w Hiszpanii ruszy kampania promująca żywność ekologiczną.

Propagowanie eko-żywności ma dotyczyć głównie rodzimego rynku, bo jak wynika ze statystyk aż 90% organicznej produkcji, to towar eksportowy. Hiszpański rząd wyda na kampanię ponad 2 miliony euro. Najpopularniejsze produkty ekologiczne, to wino, oliwa z oliwek, owoce i sery.


POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę