A_TSW_2026_950

Francuscy winiarze szykują strategię marketingową

22 lipca 2005

Francuscy winiarze szykują strategię marketingową na najbliższe lata. Chcą odzyskać swoją pozycję na rynku, która w ostatnim czasie znacznie osłabła. 300 producentów spotkało się, by rozmawiać o odbudowie francuskiego przemysłu winiarskiego.

Zdaniem producentów potrzebne są silne marki, które będą jego najlepszą wizytówką. Winiarze z południa już rozpoczęli promocję swoich trunków. Przeznaczyli aż 400 tysięcy butelek na degustacje dla turystów odwiedzających ich region. Ruszają także na podbój nowych rynków, Skandynawii i Kanady.


POWIĄZANE

18.12.2025 r., w godzinach porannych w Brukseli, odbyło się spotkanie przed szcz...

Europa musi teraz odpowiedzieć Bruksela była dziś świadkiem wydarzenia bez prece...

Polski biznes jest pełen obaw o przyszłość i nie są to bynajmniej irracjonalne l...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę