aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Jakość jest sztuką

17 lipca 2013
W trakcie Euro2012 w hotelu Remes Sport & Spa w Opalenicy przebywała reprezentacja Portugalii, na czele z Christiano Ronaldo. Około rok później to miejsce odwiedziła Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego organizując tam kolejną imprezę z cyklu „Jakość jest  sztuką – spotkania z QAFP”.
W spotkaniu uczestniczyli między innymi ambasadorowie akcji  - aktorzy Paweł Królikowski i Piotr Machalica oraz mistrzowie kuchni – Adam Michalski i Carlos Gonzalez - Tejera.  

       


- Jakość trudno jest jednoznacznie i ostatecznie zdefiniować. To z jednej strony gra portugalskich piłkarzy, a z drugiej zaś, w kuchni, to wyroby produkowane w Systemie QAFP!” – powiedział prezes UPEMI Wiesław Różański otwierając spotkanie, sfinansowane ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego -   Zależy nam, aby każdy z nas jadł dobrze i żył dobrze. System Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP został stworzony między innymi po to, aby chronić podniebienie konsumentów, a jednocześnie, aby bronić interesy producentów, którzy posiadają certyfikat. W najbliższej przyszłości asortyment produktów ze znakiem zostanie powiększony między innymi o najwyższej jakości pieczywo.

Kampania „Jakość jest sztuką – spotkania z QAFP” jest kontynuacją działań UPEMI pod hasłem „Moje wielkie zdrowe grillowanie – Paweł Królikowski rekomenduje” oraz „Piotr i Paweł, czyli QAFP na święta i od święta”. Celem akcji, której inauguracja odbyła się w maju w Serocku, jest utrwalenie wśród konsumentów świadomości znaku QAFP, poinformowanie o walorach zdrowotnych i smakowych produktów oznaczonych tym symbolem. W ramach akcji przewidziane są liczne spotkania z konsumentami, udział w zagranicznych targach, a także działania medialne.

„W wielu sklepach w całej Polsce dostępne są produkty z oznaczeniem systemu QAFP. Śmiało możemy się nimi chwalić w Europie i świecie. Ten znak jasno pokazuje nam, co jest naprawdę dobre! Smak wyrobów ze znakiem QAFP jest bliski mojemu sercu. To prawdziwa, kulinarna uczta dla zmysłów” – poinformował Paweł Królikowski, aktor znany między innymi z roli Kusego w serialu „Ranczo”.

Drugi z ambasadorów – Piotr Machalica, koneser i smakosz dobrego jedzenia, potwierdził, że „wyroby ze znakiem QAFP nie są najtańsze, ale lepiej kupić mniej produktu wysokiej jakości, niż nabyć duże ilości żywności, która następnie zostanie wyrzucona. Mięso produkowane w Systemie nie wymaga wielkiej ilości przypraw, aby zaspokoić gusta konsumentów.”

Obaj ambasadorowie z przekonaniem informowali gości konferencji, iż wyroby z oznaczeniem QAFP nawiązują do wspaniałych smaków z dzieciństwa, do tradycyjnych metod wytwarzania wędlin.

Uczestnicy spotkania mogli  też osobiście przekonać się o walorach smakowych i odżywczych mięsa najwyższej jakości.

„Produkty ze znakiem QAFP używane w kuchni są przejawem dążenia do doskonałości. Dzięki nim możemy zaskoczyć naszych klientów, podarować im to, co najlepsze. Gotowanie to sztuka. Trzeba to robić z głową, ale także z sercem.” – przekonywał Mistrz Adam Michalski.

Pomysłodawcą kampanii „Jakość jest sztuką – spotkania z QAFP” – finansowanej ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego, jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, która w 2009 roku opracowała System Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Dotyczy on kulinarnego mięsa wieprzowego, mięsa z piersi kurczaka, indyka i gęsi, a także wędlin drobiowych i wieprzowo-wołowych. Mimo, że system QAFP funkcjonuje na rynku od niedawna, jak wskazują badania przeprowadzone przez MillwardBrown, jest rozpoznawalny wśród 8% konsumentów.

- Jestem pewien, że to dopiero początek i już za rok będziemy dumni z dwucyfrowego wyniku. Naszą aspiracją jest, aby znak znalazł się w pierwszej trójce najbardziej rozpoznawalnych symboli jakości. System QAFP jako pierwszy i jedyny dotyczy różnych produktów – nie tylko mięsa wieprzowego, drobiowego i wędlin. Będziemy go rozszerzać na chleb, owoce, ryby, a nawet słodycze. Ten system będzie kreował przyszłość branży spożywczej w Polsce! – dodał  Różański.

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego to związek pracodawców zrzeszający podmioty branży mięsnej. Jej celem jest reprezentowanie interesów gospodarczych, ochrona prawna oraz kształtowanie jednolitego stanowiska Członków na znaczące dla branży tematy. UPEMI współpracuje z europejskimi i światowymi organizacjami branżowymi i handlowymi. Posiada doświadczenie w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i promocji wyrobów mięsnych z Polski na rynkach koreańskim, rosyjskim, chińskim, niemieckim, amerykańskim i wielu innych.



POWIĄZANE

15 maja Zarząd Morskiego Portu Gdańsk oficjalnie poinformował o odwołaniu przeta...

Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji kampanii "Lowe Krowe"! Poprzednie edycje...

Trądzik oraz inne niedoskonałości skórne to nie tylko problem estetyczny, ale ró...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę