A_BIO_AGRO_950

Japońska suszona żywność wejdzie do Polski

26 stycznia 2005

Japoński koncern Ajinomoto, producent suszonej i sproszkowanej żywności, zapowiedział "rozszerzenie na pełną skalę" swej działalności na terenie Polski - podaje japońska agencja Kyodo.

Firma zamierza przede wszystkim rozszerzyć produkcję znanych błyskawicznych zup z makaronem, rzucając też na polski rynek nowe produkty. Ajinomoto - jak pisze Kyodo - szacuje, iż rocznie będzie sprzedawać w Polsce produkty o wartości 1 mld jenów (ok. 100 mln dolarów). Firma liczy też, że sprzedaż jej błyskawicznych zup z makaronem wzrastać będzie w Polsce o 7-8% rocznie.

W listopadzie zeszłego roku powstała w 1999 roku filia koncernu, Ajinomoto Poland Sp. z o.o., połączyła się z polską firmą Samsmak Foods Sp. z o.o.


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę