aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Kłopoty z nowymi numerami telefonicznymi

7 grudnia 2005
Numery kierunkowe, które musimy od poniedziałku wystukiwać przy lokalnych rozmowach telefonicznych, z miejsca spowodowały dodatkowe kłopoty.

Kłopoty mieli przede wszystkim klienci konkurencji TP SA: Tele2, Netii, a także telefonii komórkowych. Wielu Polaków bezskutecznie wybijało przepisowe zero i numer kierunkowy strefy, a połączenia nie było. Problemy mieli i zwykli obywatele, i instytucje, np. urzędy. Przez pół dnia nie mogliśmy się nigdzie dodzwonić –  dowiedziała się gazeta w urzędzie dzielnicy Wola w Warszawie.

Sama TP SA zaprzeczyła informacjom o utrudnieniach w wykonywaniu połączeń. Tłumaczyła też, że do wprowadzenia zmian przygotowywała się już od sierpnia. Wielokrotnie informowaliśmy klientów o nowych regulacjach, wprowadzone zostały też konieczne zmiany techniczne – oznajmił Mariusz Loch, rzecznik TP SA.

Nawet prawidłowo wybrany numer nie zapewnia jednak połączenia. Problemy mają głównie te osoby, które korzystają z preselekcji, będąc abonentami Telekomunikacji Polskiej –  mówi Joanna Ciesielska, rzeczniczka Netii. Staramy się porozumieć z TP, żeby osoby korzystające z preselekcji miały szansę na połączenie. Jednak o ile wiadomo, TP SA namawia tych abonentów do rezygnacji z naszych usług – dodaje Ciesielska.

Ci, którzy dzwonią w stary sposób, usłyszą w słuchawce komunikat, że wybrany numer należy poprzedzić numerem zero oraz kierunkowym danej strefy –  tłumaczy Mariusz Loch, rzecznik TP SA. Telekomunikacja zaprzecza wszelkim informacjom o utrudnieniach w wykonywaniu połączeń. Rzecznik TP SA wyjaśnia, że ewentualne trudności mogą pojawić się jedynie w strefach, gdzie wybrany operator nie ma styku z siecią TP. Niestety, ci, którzy dzwonią, często słyszą komunikat, że w danej chwili nie mają możliwości nawiązania połączenia.

Pojawia się komunikat, że operator nie realizuje połączeń strefowych w TP SA, bo prefiks naszej sieci jest zablokowany –  mówi Adam Piasecki z Netii. Problem z uzyskaniem połączeń na lokalne numery mają też użytkownicy telefonów komórkowych. Nasi klienci słyszą komunikat, żeby wybrać zero przed numerem, a w naszej sieci jest to niemożliwe –  mówi Igor Mordzak, konsultant Ery. Jego zdaniem utrudnienia spowodowane są problemami technicznymi w niektórych centralach.


POWIĄZANE

Według stanu na 29 kwietnia transportem drogowym z Ukrainy wyeksportowano 375 ty...

Z „Raportu o inflacji” opublikowanego w kwietniu przez Narodowy Bank Ukrainy wyn...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę