A_TSW_2026_950

Kolejne zagraniczne brandy wchodzą do Polski

3 grudnia 2015
,,Rzeczpospolita'' podała, że w trzecim kwartale na polskim rynku zadebiutowało wiele nowych marek, m.in.: francuskie Sinequanone i Undiz, włoska Eye Sport, grecka Fullah Sugah czy amerykańska Kilhl's Since 1851. Nasz kraj pozostaje atrakcyjnym rynkiem do ich dalszej ekspansji dla sieci handlowych.
Jak mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych w Colliers International, w trzecim kwartale tego roku w dalszym ciągu mieliśmy do czynienia z rynkiem najemcy, z odczuwalną presją na wysokość czynszów i wszelkiego rodzaju dodatkowe zachęty dla najemców. Dotyczyło to nie tylko dużych najemców, ale także tych mniejszych.



POWIĄZANE

18.12.2025 r., w godzinach porannych w Brukseli, odbyło się spotkanie przed szcz...

Europa musi teraz odpowiedzieć Bruksela była dziś świadkiem wydarzenia bez prece...

Polski biznes jest pełen obaw o przyszłość i nie są to bynajmniej irracjonalne l...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę