A_BIO_AGRO_950

Mediaedge:cia zwycięzcą konkursu Media Trendy 2008

26 marca 2009

Mediaedge:cia została nagrodzona Grand Prix konkursu innowacji w planowaniu mediów oraz nagrodą główną w kategorii Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych, za ” kampanię  „Łaciate krowy LIVE” przygotowana na zlecenie Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Ponadto Mediaedge:cia zdobyło również nagrodę główną w kategorii „Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów” za kampanię „Ikea znów w centrum Warszawy”. Wyrózniona została także kampania „Nivea Diamond Gloss” wykorzystująca kino.Kilka pozostałych prac Mediaedge:cia znalazło się na short listach poszczególnych kategorii.

Organizowany od 9 lat konkurs Media Trendy ma na celu nagradzanie najciekawszych i najbardziej innowacyjnych kampanii , realizowanych w sposób niestandardowy i wyznaczający nowe trendy w zakresie planowania komunikacji . Duża rolę przywiązuje się również do skuteczności kampanii, jej zgodności z założeniami i sposobu realizacji.

„Realizowana przez nas od lat filozofia, by aktywnie angażować konsumentów przynosi efekty, czego potwierdzeniem są nagrody w konkursie Media Trendy.
Już po raz drugi doceniono naszą pracę dla marki Ikea, podobnie dla firmy Nivea, a dopiero co nawiązana współpraca z marką Łaciate już została zauważona. Te nagrody zachęcają nas do dalszej pracy i jeszcze większych wysiłków. Wszystkim naszym klientom dziękuje za zaufanie” – komentuje Izabela Albrychiewicz, dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia.

 


POWIĄZANE

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę