aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Microsoft Dynamics AX obsługuje w Südzucker Polska 20 spółek!

5 stycznia 2016
Dla firm z branży przetwórstwa spożywczego jedną z najważniejszych rzeczy jest planowanie i kontrola procesów produkcyjnych, a co za tym idzie, pełna integracja systemu informatycznego. Dlatego Südzucker Polska wybrał system Microsoft Dynamics AX, który umożliwia tego typu działania.

Projekt zrealizowany w Südzucker Polska był wyzwaniem jednocześnie biznesowym i informatycznym. Firma musiała skonsolidować dane pochodzące aż z 20 spółek cukrowniczych, w tym 18 zakładów produkcyjnych. Realizacją wdrożenia zajął się certyfikowany Partner Microsoft Dynamics, sieradzka firma Response Sp. z o.o
- „Rozwiązanie, które tworzyliśmy przez lata wspólnie z partnerami z Südzucker Polska pokrywa znakomitą większość potrzeb firmy. Jest w nim m.in. wymiana danych z systemem Plantator, zarządzanie produkcją, optymalizacja magazynów i logistyki, w tym sprzedaż z wielu magazynów terenowych, śledzenie partii, śledzenie opakowań z kodami kreskowymi i związane z nimi rozliczenia, organizacja transportu, integracja z sieciami handlowymi przez EDI, a także zaawansowane budżetowanie, planowanie i rozliczanie remontów. Jest też oczywiście rozbudowany kontroling i raportowanie” – powiedział Krzysztof Stęplewski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Działu ASC w Response Sp. z o.o. w Sieradzu.
Rozwiązanie dla branży przetwórstwa spożywczego stworzone z myślą o Südzucker Polska obejmuje wszystkie istotne dla firmy obszary działalności m.in. inwestycje i remonty.
- „Remonty i inwestycje to obszar, którym zajmujemy się przez większą część roku. Ten proces musi być starannie przygotowany, zarządzany i rozliczany – mówimy bowiem o budżetach liczonych w setkach milionów złotych rocznie w skali kraju” –  powiedział Tomasz Kokoszka, Manager ds. Finansów / Konsolidacji w Südzucker Polska.

„Bez wątpienia platforma Microsoft Dynamics AX to narzędzie, które sprawdza się nawet w bardzo wymagających warunkach biznesowych. Potrafi jednocześnie kontrolować limity produkcji, usprawniać zarządzanie logistyką i sprzedażą poprzez np. „rezerwowanie towaru, wybór opakowań, organizowanie transportu, potwierdzenie dostaw – oraz wiele innych, czasem drobnych,
ale przydatnych funkcji” – powiedziała Magdalena Labuz, Customer Sernice Manager w Biurze Handlowym w Südzucker Polska.



POWIĄZANE

15 maja Zarząd Morskiego Portu Gdańsk oficjalnie poinformował o odwołaniu przeta...

Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji kampanii "Lowe Krowe"! Poprzednie edycje...

Trądzik oraz inne niedoskonałości skórne to nie tylko problem estetyczny, ale ró...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę